AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #1 Skrevet 6. mai 2020 Hva faen skjedde?? Plutselig var magen litt større og love-handles var på plass. 😮 Er det Korona-kroppen 2020 som har kommet. Dette skal bort igjen! Jeg er dame i 40 årene. Er 167 høy og veier 59 kg. Dere ser ut av disse målene at jeg ikke er ei stor dame. Men det magefettet som har kommet vil jeg minimere noe. Tiltak jeg har gjort: Kuttet ut alkohol Spiser mindre godteri Spiser mer frukt og grønnsaker Beveger meg mer. Jeg trenger tips til hva annet jeg kan gjøre. Kom gjerne med tips til oppskrifter, trening osv. Anonymkode: 91216...fbf
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #2 Skrevet 6. mai 2020 Skjerp deg. Du er normalvektig og slank. Anonymkode: 99edb...fc9 6
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #3 Skrevet 6. mai 2020 Jeg synes det er bra du tar grep Selv om du ikke veier så mye, er jo det ikke bra å ha for mye magefett. Du er jo godt på vei med tiltak. Pass på at du får i deg nok proteiner. Bland f.eks cottage cheese i yoghurt eller i havregrøt. Bake proteinrundstykker. Registrer gjerne mat i myfitnesspal, sjekk også kostholdplanleggeren.no Tren styrketrening. Inspirasjon på instagram: kriweb, vgvektklubb, martin norum, mariann deila. Podcast Sterkere Anonymkode: de319...392 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #4 Skrevet 6. mai 2020 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjerp deg. Du er normalvektig og slank. Anonymkode: 99edb...fc9 Nei, skjerp deg. Jeg vet at jeg ikke er feit, men jeg vil bli kvitt magefettet som ligger som en pølse rundt livet. Vekten er grei, men jeg vil ha det annerledes fordelt. Anonymkode: 91216...fbf 5
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #5 Skrevet 6. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er bra du tar grep Selv om du ikke veier så mye, er jo det ikke bra å ha for mye magefett. Du er jo godt på vei med tiltak. Pass på at du får i deg nok proteiner. Bland f.eks cottage cheese i yoghurt eller i havregrøt. Bake proteinrundstykker. Registrer gjerne mat i myfitnesspal, sjekk også kostholdplanleggeren.no Tren styrketrening. Inspirasjon på instagram: kriweb, vgvektklubb, martin norum, mariann deila. Podcast Sterkere Anonymkode: de319...392 Tusen takk for gode tips🌸 Anonymkode: 91216...fbf
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #6 Skrevet 7. mai 2020 Mindre sukker og stivelse og mer grønnsaker/proteiner pleier å fungere godt. Lykke til! Synes det er synd at du får beskjed om å "skjerpe" deg fordi du er normalvektig. Alle har en trivselsvekt, og fra et helsemessig ståsted er det veldig lurt å minske magefettet. Dette greier du:) Anonymkode: de05e...919 2
Gjest Løpegærn Skrevet 7. mai 2020 #7 Skrevet 7. mai 2020 Vanskelig å punktslanke seg, da. Hvis magen skal bli mindre, må man nødvendigvis slanke hele kroppen. Styrketrening kan jo stramme opp, da.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #8 Skrevet 7. mai 2020 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mindre sukker og stivelse og mer grønnsaker/proteiner pleier å fungere godt. Lykke til! Synes det er synd at du får beskjed om å "skjerpe" deg fordi du er normalvektig. Alle har en trivselsvekt, og fra et helsemessig ståsted er det veldig lurt å minske magefettet. Dette greier du:) Anonymkode: de05e...919 Ikke nok å være innenfor normal BMI hvis man har for mye magefett. Normal BMI kan bli en sovepute! Anonymkode: da687...cb8 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #9 Skrevet 7. mai 2020 Jeg jobber også med å få bort det jeg har lagt på meg det siste året. Fikk en skade sist sommer, som gjorde at jeg nesten ikke kunne gå eller løfte mer en 1 kg på over et halvt år. Satt bare hjemme og spiste 😑 når jeg endelig ble frisk så kom jo korona tiden og vekten fortsatt opp. Og formen har aldri vært verre. Men nå er det nok!! Jeg er 170 og veier 70 kg, alt for mye for meg! Begynte for 2 uker siden med godt plannlagt dags meny og trenning, her er min plan for de neste 3 dagene: 30 min intervalltrenning på fotballbanen før frokost. Frokost; (t) stek 100g kylling filet, 1 tomat, 1 sopp, 2 buketter brokkoli. 1 kopp kaffe. (f) par ss gresk youghurt, neve mandler, neve bringebær og blåbær. 1 kopp kaffe. (l) omelett av 1 egg, 40g laks, 1 bukett brokkoli, 3 cherry tomater, 15g paprika. Jobbe på huset 1 time, stolpejakt/fjelltur 1 time Lunsj; (t) salat med agurk, paprika, 100g svin. (f) 200g karbonadedeig, 2 buketter brokkoli, en stor neve spinat, litt paprika. (l) smoothie med halv boks kokosmelk, frosne skogsbær, litt mandler Styrketrenning 45 min. Mellom måltid: (t) par ss cottage cheese med 1 neve bringebær. (f) 1 avokado med lime. (l) par ss gresk youghurt med bær. Gå tur 1 time Middag: (t) 150g biff med brokkoli, blomkål, sopp, paprika og squash. (f) 125g laks, 40 g brokkoli, 40g blomkål, 80 g agurk. (l) 100 g kylling med salat, de grønnsakene jeg har igjen, og lime. Og masse sitron vann gjennom dagen 🥰 Anonymkode: 08e82...def 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #10 Skrevet 7. mai 2020 Jeg begynte for tre uker siden og har allerede sett resultater (1cm ned rundt «love handles», 2cm ned rundt smaleste delen av midjen, 1,5cm opp på rumpa og 1cm ned på lår!) Jeg har fulgt Vicky Justiz sin 21 day quarantine workout program på YouTube, helt genialt! Jeg kan utføre øvelsene enormt mye bedre i dag enn hva jeg kunne da jeg startet. Nå skal jeg prøve et HIIT program i 30 dager, starter i morgen. Når det gjelden maten har jeg holdt sånn nogenlunde øye med kaloriene, men ikke slavisk og jeg har fremdeles spist litt is og litt sjokolade hver uke. Pluss lasagne og mac and cheese et par ganger... Om jeg spiste renere mat/mat som ikke er prossessert ville jeg nok hatt enda bedre resultater. Anonymkode: f335e...f99 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #11 Skrevet 7. mai 2020 Jeg har pga korona gått med 10 kg , fra 190 cm 100 kg til 90 kg og mageruter😅, blitt mye overtid da jeg jobber som plukker på lager.. Luksus problem og få drømmekroppen likt som tykkere lommebok da🤠 Anonymkode: 0879e...17d 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #13 Skrevet 7. mai 2020 Kan dere ikke kalle det lockdown fettet, og ikke corona fettet? Eventuelt "tiltak bulen" eller "dugnad vommen"? Det er jo ikke pga corona folk legger på seg. Anonymkode: 76144...b07
Jessic_a Skrevet 7. mai 2020 #14 Skrevet 7. mai 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan dere ikke kalle det lockdown fettet, og ikke corona fettet? Eventuelt "tiltak bulen" eller "dugnad vommen"? Det er jo ikke pga corona folk legger på seg. Anonymkode: 76144...b07 Dugnad vommen 🤣
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #15 Skrevet 7. mai 2020 Jeg blir litt sånn satt ut når noen som er hele 7 cm høyere enn meg og veier det samme kaller seg tynnfeit når jeg har så og si helt flat mage.. Det kan ikke være mulig med mindre man aldri har trent styrke i sitt liv. Anonymkode: 9ce1d...826 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #16 Skrevet 7. mai 2020 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir litt sånn satt ut når noen som er hele 7 cm høyere enn meg og veier det samme kaller seg tynnfeit når jeg har så og si helt flat mage.. Det kan ikke være mulig med mindre man aldri har trent styrke i sitt liv. Anonymkode: 9ce1d...826 Ballspill blir alltid prioritert foran styrketrening i gymmen! Anonymkode: da687...cb8
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #17 Skrevet 7. mai 2020 Fra man er 30år reduseres muskelmasse med flere kilo hvert tiår hvis man ikke trener. Så hvis du veier det samme som for ti år siden, men du ikke har trent, kan det være -2 kilo muskler og +2 kilo fett. Du vil da se dette tydelig med din vekt. Anonymkode: 32dc1...575
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #18 Skrevet 7. mai 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg blir litt sånn satt ut når noen som er hele 7 cm høyere enn meg og veier det samme kaller seg tynnfeit når jeg har så og si helt flat mage.. Det kan ikke være mulig med mindre man aldri har trent styrke i sitt liv. Anonymkode: 9ce1d...826 Og du har ikke noe forståelse for at forskjellige mennesker kan ha en annen kroppskomposisjon da altså? Anonymkode: f335e...f99 2
Yoshi Skrevet 11. mai 2020 #20 Skrevet 11. mai 2020 Jeg har også gått opp. Selv om jeg har samfunnskritisk jobb. Men jeg kjedespiser. Og vi har kost oss med vin og chips. Og vært mer hjemme på fritid, mindre farting rundt om kring osv. Så fikk jeg en forespørsel om å synge under en innspilling til 17. Mai. Antrekk: bunad. Shit. Så nå har jeg spist suppe i en uke i håp om å klare å trekke pusten i bunaden som var litt trang i utgangspunktet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå