Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Imperfectionibus skrev:

Da gikk du kraftig opp

Jeg har endel svangerskap bak meg men har gått opp 4-8kg under graviditetene, disse kg forsvinner jo verre er det med puppene for de har f* ikke gått ned igjen. (Vet jeg er ferdig med å gå gravid nå så vurderer reduksjon)

Da har du gjerne vært overvektig i utgangspunktet?

Anonymkode: 9d8ea...7ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da har du gjerne vært overvektig i utgangspunktet?

Anonymkode: 9d8ea...7ea

Nei

Det er genetisk, samme med at alle vf'ene mine var styrt fødsler (under 1t)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte et par jeans og nøytrale tskjorter på hm, brukte vanlige cardigan over. Fant også noen fine kjoler på Floyd med såpass høyt og elastisk liv at de gikk over magen, funker fint å amme i også🙂

Anonymkode: e3ca8...a78

AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Da gikk du opp en del generelt?:/ Jeg bruker 36 til vanlig og 36 i gravidjeans. Er i begynnelsen av 3. trimester men fortsatt rom i gravidjeansen. 

Anonymkode: c78eb...89b

Ikke meg du spør, men jeg gikk ikke opp mye. 12 kg tror jeg. Men endringene kom fortere enn vekta. Gikk opp rundt brystet f.eks og hoftene. Det er ikke borte til tross for at jeg er tilbake i lavere vekt enn før graviditet.

Anonymkode: 07686...3f3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke kjøpt gravideklær enda, men har handlet en del på Monki. Mye elastiske og breie klær. 

Anonymkode: 3cf1c...0ef

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da gikk du opp en del generelt?:/ Jeg bruker 36 til vanlig og 36 i gravidjeans. Er i begynnelsen av 3. trimester men fortsatt rom i gravidjeansen. 

Anonymkode: c78eb...89b

Ikke meg du siterte, men jeg gikk «kun» opp 11 kg. Og gikk fra S i gravidbukser til L. Det er veldig individuelt hvor det legger seg. 

Anonymkode: de789...223

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå var det vel ikke vektoppgang Ts spurte om. Og et mer unødvendig tema å diskutere, kan jeg ikke se for meg. 

Jeg kjøpte noen basisplagg (svarte og hvite singleter, strømpebukser, jeans, tights) på Hm og Zalando. Brukte de sammen med vanlige skjorter, cardigans osv. Treningstights fra casall, kjøpt hos keepfit. Sommerkjoler fant jeg rundt omkring, for eksempel hos floyd, only og Zalando (vanlige kjoler med passe lengde og passform). Brukte belte i livet for å markere midjen, som flytter seg oppover når du er gravid. Og så kjøpte jeg noen favoritter fra engelske Seraphine. Jeansene deres er fantastiske. Elsker den butikken, men toll og frakt gjør den jo litt dyrere. ASOS har også mye fint. Norske butikker er fryktelig dårlige på mammaklær, særlig de fysiske, men også mange nettbutikker. Og utvalget blir ikke mye bedre når du skal ha ammeklær... 

Anonymkode: 101a3...924

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte en stor klespakke på Tise. Syns det er helt unødvendig å kjøpe en haug nye klær som bare skal brukes noen uker. Når ungen er ute legger jeg pakken ut for salg igjen :) 

Anonymkode: ae81e...a50

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vær så snill å ikke skrive mamma klær. Hva er greia med å dele ord som ikke skal deles? Har man kommet seg gjennom et minimum av skolegang, for eksempel grunnskolen, må man kunne klare å gjøre dette riktig.

Anonymkode: 58e65...d8e

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...