Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor er det dere handler mammaklær hend? Er masse kjedelige mamma klær i butikkene her jeg bor, jeg er 24 og skulle gjerne hatt litt mer freshe🤪 farger men er nesten bare hvit,svart og grå. Jeg er heler ikke glad i bestemor blomster som de fleste klærne har😓 Kan noen anbefale meg en side der jeg kan få bestille noen kule mamma klær! 🤣 😎

Anonymkode: ede33...768

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Zalando, ellos og mamalicious har litt freshere klær synes jeg 😊

Hvis du blir å ha en kul nå til sommeren kan jeg også anbefale sommerkjolene på FLOYD. De er fine, lette og har strikk eller knyting i livet som passer babymage 😊

Anonymkode: 689d4...ea9

• Liker 1
Skrevet

Jeg har med unntak av 2 ammekjoler ikke kjøpt mammaklær, det holder med vanlige klær 

Skrevet

Jeg har kjøpt noen kjoler så langt fra merket Boob hos jollyroom. Veldig behagelige på, og er kombi gravid--og ammekjoler 😊

Ellers har jeg et par halvlange skjørt med strikk i livet fra før som jeg fortsatt kan bruke om jeg plasserer strikken over magen. Disse får jeg brukt med mange av t-skjortene og genserne jeg har fra før da skjørtene skjuler at de er for korte over magen 😅

• Liker 1
Skrevet

Mammaklær er forferdelig! Jeg har bodd i en mørk blå og en svart mammabukse, singleter og (åpne) skjorter. Hvis det hadde vært varmere (og mer sosialt) ville jeg brukt skjørt og kjoler i større grad. 

Skjortene til Weekday har holdt nesten hele svangerskapet :)

Se etter inspirasjon på pinterest! Det er lite for kald vinter, men desto mer for sommer :) bruk zalando og kjedebutikkene! 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker svenske Boob Design. Alle toppene og kjolene har også ammefunksjon så brukstiden blir lengre 😊

Anonymkode: 5a645...cf0

Skrevet

Kjøpt brukt på Finn, veldig kjekt 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ASOS og brukt på Finn. 

Anonymkode: de789...223

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, Imperfectionibus skrev:

Jeg har med unntak av 2 ammekjoler ikke kjøpt mammaklær, det holder med vanlige klær 

Fint for deg, men nå var det ikke det ts spurte om. Jeg elsket å shoppe mammaklær.

Ts, Zalando har mye fint.

Anonymkode: 9d8ea...7ea

• Liker 3
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fint for deg, men nå var det ikke det ts spurte om. Jeg elsket å shoppe mammaklær.

Ts, Zalando har mye fint.

Anonymkode: 9d8ea...7ea

Så jeg kan ikke si at det er like greit å bruke vanlige klær?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Imperfectionibus skrev:

Så jeg kan ikke si at det er like greit å bruke vanlige klær?

Klart du kan, men TS spurte om HVOR hun kan kjøpe gravidklær, ikke OM hun trenger det. Poenget var vel bare at du ikke at et informativt svar ifht spørsmålet.

Til TS: jeg kjøpte meg bare en gravid olabukse på hm, og brukte mye av det jeg hadde fra før av overdeler. Kjøpte også noen gravidtights til å daffe i hjemme. Skulle i bryllup og dåp ila svangerskapet, og da fant jeg masse fint på Zalando og Asos.

Anonymkode: 37265...d8c

• Liker 4
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klart du kan, men TS spurte om HVOR hun kan kjøpe gravidklær, ikke OM hun trenger det. Poenget var vel bare at du ikke at et informativt svar ifht spørsmålet.

Til TS: jeg kjøpte meg bare en gravid olabukse på hm, og brukte mye av det jeg hadde fra før av overdeler. Kjøpte også noen gravidtights til å daffe i hjemme. Skulle i bryllup og dåp ila svangerskapet, og da fant jeg masse fint på Zalando og Asos.

La oss være enig i å være uenige her.

Vet mange førstegangs gravide tror de må handle spesielle klær pga graviditeten derfor jeg skrev som jeg gjorde.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Imperfectionibus skrev:

Vet mange førstegangs gravide tror de må handle spesielle klær pga graviditeten derfor jeg skrev som jeg gjorde.

Jeg trodde aldri at jeg måtte det, og byttet ikke ut hele garderoben heller. Jeg ønsket å kjøpe klær som fremhevet magen😊 Tok også vare på alt sammen og sydde inn, uten om gravidjeansen da.

• Liker 2
Skrevet

Asos og kjøpte brukt på tise! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Imperfectionibus skrev:

Mange gravide opplever at kroppen forandrer seg, ikke bare magen. Brystene mine vokste plutselig veldig, gikk opp mange størrelser i svangerskapet. Jeg ble beredere rundt hoftene ganske fort også. Gikk fra å bruke str 36 i bukser til å bruke str 44 i mammabukser...Takk og pris for mammaklær, sier jeg bare! 

Anonymkode: 727a3...bdd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor er det dere handler mammaklær hend? Er masse kjedelige mamma klær i butikkene her jeg bor, jeg er 24 og skulle gjerne hatt litt mer freshe🤪 farger men er nesten bare hvit,svart og grå. Jeg er heler ikke glad i bestemor blomster som de fleste klærne har😓 Kan noen anbefale meg en side der jeg kan få bestille noen kule mamma klær! 🤣 😎

Anonymkode: ede33...768

Har kjøpt jeans fra HM (veldig fornøyd med den svarte skinny mammajeansen), noe fra ASOS.com og ellers masse fra vanlige butikker slik som Zara - mååå jo ikke være «mammaklær». Er jo inn med oversized klær og masse kjoler som ikke går inn i midjen etc ute nå. Samt mye stretch som funker i én str større enn vanlig.

Anonymkode: c78eb...89b

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange gravide opplever at kroppen forandrer seg, ikke bare magen. Brystene mine vokste plutselig veldig, gikk opp mange størrelser i svangerskapet. Jeg ble beredere rundt hoftene ganske fort også. Gikk fra å bruke str 36 i bukser til å bruke str 44 i mammabukser...Takk og pris for mammaklær, sier jeg bare! 

Da gikk du opp en del generelt?:/ Jeg bruker 36 til vanlig og 36 i gravidjeans. Er i begynnelsen av 3. trimester men fortsatt rom i gravidjeansen. 

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, Imperfectionibus skrev:

Enig!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Imperfectionibus skrev:

Det trodde jeg også.😅 Og eneste jeg egentlig trenger er gravidjeans. Glad jeg aldri kjøpte treningstights for gravide til 500,-. Funker helt fint med flere av mine gamle så lenge jeg har de under magen, altså lavt rett under magen. Ellers kjøpt sånne stramme stretchy kjoler og skjørt for å fremheve magen, men da ikke for gravide. Kjøpte vanlig og gikk bare opp en størrelse og så sitter de veldig fint. Kan bruke de senere og!

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da gikk du kraftig opp

Jeg har endel svangerskap bak meg men har gått opp 4-8kg under graviditetene, disse kg forsvinner jo verre er det med puppene for de har f* ikke gått ned igjen. (Vet jeg er ferdig med å gå gravid nå så vurderer reduksjon)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...