Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal skrive en rapport (tar et emne innen helse på universitetet, digitalt). Jeg har ingen bok som dekker hvordan en rapport skal skrives og jeg sitter langt ute i gokk så jeg får ikke kommet meg på biblioteket på en stund.  Er det noen som har en link til hvordan en rapport skal skrives som er relativt oversiktlig (fant det ikke på nettsiden til universitetet heller 😕)? (dette er ikke et omfattende emne, men det ville vært fint å få det så korrekt som mulig likevel).

Anonymkode: 664ef...8ef

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hva du skal skrive rapport om. Rapporter skrives ofte for å dokumentere en eller annen for praktisk jobb, men det er det kanskje ikke når det er snakk om nettstudier. Eller har du hatt praksis et sted?

Men de fleste rapporter er et objektivt referat om hvem som har gjort hva når, hvor og hvorfor, og så ev. resultatet.

Anonymkode: b7587...a34

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kommer an på hva du skal skrive rapport om. Rapporter skrives ofte for å dokumentere en eller annen for praktisk jobb, men det er det kanskje ikke når det er snakk om nettstudier. Eller har du hatt praksis et sted?

Men de fleste rapporter er et objektivt referat om hvem som har gjort hva når, hvor og hvorfor, og så ev. resultatet.

Dette er rent teoretisk (det er en liten oppgave, max 3000 ord). Det er en tenkt handlingsplan for en helse/sosialfaglig case 🙂 

AnonymBruker
Skrevet

Så det er handlingsplanen du skal skrive? 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så det er handlingsplanen du skal skrive? 

Nei, det er en rapport, men en handlingsplan skal liksom være klemt inni her 😑

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...