AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #1 Del Skrevet 6. mai 2020 Hei. Sliter med løs mage hver morgen, og etter frokost. Stabiliserer seg utover formiddagen. Noen som har samme problemet som vet om noen legemidler som kan hjelpe? Anonymkode: b92ba...4c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #2 Del Skrevet 6. mai 2020 Du bør vel heller tenke over hva du spiser. Du kan være intolerant mot noe. Jeg gikk med magekramper/diare i årevis, til jeg begynte å skrive mat-dagbok, og fant et mønster der, kuttet ut 2 matvarer, og fikk et nytt liv uten vondt i magen Anonymkode: c9a7f...378 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #3 Del Skrevet 6. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du bør vel heller tenke over hva du spiser. Du kan være intolerant mot noe. Jeg gikk med magekramper/diare i årevis, til jeg begynte å skrive mat-dagbok, og fant et mønster der, kuttet ut 2 matvarer, og fikk et nytt liv uten vondt i magen Anonymkode: c9a7f...378 Tatt to blodprøver idag, blir oppringt til uka om de finner ut no. Problemet er at jeg spiser brød til frokost feks å får problemer. Spiser jeg brød på kvelden går det helt fint 😛 Anonymkode: b92ba...4c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå