AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #1 Skrevet 6. mai 2020 Vet at dere kanskje tenker at dette er helt sinnsykt og ekkelt, men kan ikke noe for det. Han er så kjekk, snill og akkurat min type..😍 Selvom han er 19 og jeg er 16, frister det så sykt å bare kose med han osv. Har vært forelsket i han i snart 4 år.. Burde jeg si det til han? Anonymkode: c5c55...0f2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. mai 2020 #3 Skrevet 6. mai 2020 Ja, det er ekkelt. Dere er alt for nær i slekt. Og ja, før dere angriper meg jeg vet det er lov å gifte seg med søskenbarn, men jeg mener det er for nær slekt og burde ikke vært lov.
Charlene87 Skrevet 6. mai 2020 #4 Skrevet 6. mai 2020 Man kan ikke bestemme hvem man forelsker seg i, du kan si det.. Men vær forberedt på å få et negativt svar tilbake 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #5 Skrevet 6. mai 2020 Om du burde si det til ham? Kanskje lodde stemninga nøye først. Om det ikke finnes gnist fra ham, er det ikke verd bryet. Reint juridisk har dere lov til å både være forelska, gifte dere og få barn sammen. Men når det kommer til det "biologiske" er det kanskje ikke så lurt. Du er nok ikke alene om følelser for noen i såpass nær familie, men for de aller fleste går det vel over etter ei tid. Det er andre kjekke gutter der ute, og det i tusentall Anonymkode: eaa28...a6f
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #6 Skrevet 6. mai 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet at dere kanskje tenker at dette er helt sinnsykt og ekkelt, men kan ikke noe for det. Han er så kjekk, snill og akkurat min type..😍 Selvom han er 19 og jeg er 16, frister det så sykt å bare kose med han osv. Har vært forelsket i han i snart 4 år.. Burde jeg si det til han? Anonymkode: c5c55...0f2 Nei vi tenker vel kanskje at det er mistenkelig mange tråder som dukker opp om fetter, tante, svigermor og så videre. Trådene ligner mistenkelig i fremstilling på hverandre. Og akkurat nå er vi inne i en høysesong som kan tyde på at det sitter en enslig kar der ute som trenger mer runke-materiale. Anonymkode: db1ce...e5c 4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #7 Skrevet 6. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei vi tenker vel kanskje at det er mistenkelig mange tråder som dukker opp om fetter, tante, svigermor og så videre. Trådene ligner mistenkelig i fremstilling på hverandre. Og akkurat nå er vi inne i en høysesong som kan tyde på at det sitter en enslig kar der ute som trenger mer runke-materiale. Anonymkode: db1ce...e5c En eller ei som kåt på nær beslektning iallefall. Hvis dette er tilfelle, bør du vente. Det går over. Jeg har selv en kjekk fetter, men kunne aldri dratt det så langt. Det kan jo ikke bli noe ut av det. Anonymkode: 6caf8...377
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #8 Skrevet 6. mai 2020 Ja, dere kan brenne meg for det. Men jeg er ganske grei med fleste ting, feks. lgbt osv. Men når det kommer til slektninger synes jeg det er ekkelt, også med tanke på genet til stakkars barna i fremtiden som har større sjanser å få komplikasjoner senere i livet. Anonymkode: 9f9e3...99d
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #9 Skrevet 6. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, dere kan brenne meg for det. Men jeg er ganske grei med fleste ting, feks. lgbt osv. Men når det kommer til slektninger synes jeg det er ekkelt, også med tanke på genet til stakkars barna i fremtiden som har større sjanser å få komplikasjoner senere i livet. Anonymkode: 9f9e3...99d Hva mener du egentlig er galt med homofili siden du er "ganske grei" mtp LHBT? Har du egentlig mye i mot det men utaler deg ikke fordi du er redd for å fremstå som en tankeløse gjøk? Forresten, kondomer er oppfunnet, ikke alle som har sex sammen får barn i lag. Velkommen til den moderne tidsalder😄 Anonymkode: 3e3ca...564 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #11 Skrevet 6. mai 2020 Vi har søskenbarn i vår familie som er gift og har barn sammen. Det er helt lovlig og ingenting galt med det, men jeg kunne aldri gjort det selv. Dette fordi jeg har vokst opp med søskenbarna mine som en nær del av familien, og føler derfor at det blir rart. Jeg kan forstå de som ikke har hatt den nære relasjonen i barndommen. Anonymkode: c8a42...4dc
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #12 Skrevet 6. mai 2020 10 minutter siden, AnonymBruker said: Hva mener du egentlig er galt med homofili siden du er "ganske grei" mtp LHBT? Har du egentlig mye i mot det men utaler deg ikke fordi du er redd for å fremstå som en tankeløse gjøk? Forresten, kondomer er oppfunnet, ikke alle som har sex sammen får barn i lag. Velkommen til den moderne tidsalder😄 Anonymkode: 3e3ca...564 Kan du lese? Jeg er grei med lgbt, altså jeg har venner som er homofil, bifil osv... men synes når det gjelder familieintimitet er det kvalmende. Kondomer er fortsatt ikke 100% trygt og noen går faktisk så langt og vil bygge en familie, er ikke akkurat uvanlig i england. Anonymkode: 9f9e3...99d
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #13 Skrevet 6. mai 2020 Jeg hadde syntes det hadde vært direkte frastøtende dersom en av mine fettere hadde erklært sin kjærlighet for meg. Så hadde jeg vært deg, ville jeg vært rimelig sikker på at jeg fikk en positiv reaksjon før jeg hadde delt noe sånt. Anonymkode: e3d07...3c1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #14 Skrevet 6. mai 2020 Edvard og Nina Grieg var fetter og kusine. Anonymkode: 4d018...0b0 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #15 Skrevet 7. mai 2020 Det er helt greit. Ikke noe å skamme seg over. Om noen her synes det er ekkelt er det deres problem, de burde holde seg unna slike tråder. Jeg tenker at du forsiktig kan prøve deg fram før du forteller det, det kan komme som et sjokk for han. Eller han kan også ha visst om det i årevis. Du kan jo tenke over hva som vil skje dersom han ikke er interessert i deg. Hvordan du vil takle det. Anonymkode: 05d93...fa7
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #16 Skrevet 7. mai 2020 Bli sammen og få morsomme barn. Anonymkode: 8f50d...956 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå