AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #1 Skrevet 6. mai 2020 Jeg har samfunnsfag eksamen som privatist i samfunnsfag, og gruer meg så sinnsykt mye. Jeg aner ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Har eksamen den 11. Mai. Og er det noen som kan gi meg råd om hva jeg burde legge mest vekt på? Synes det med bedrift og slikt er kjempevanskelig Anonymkode: eefc4...0a6
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #2 Skrevet 6. mai 2020 Sammenhenger mellom pensum og det som rører seg i samfunnet. Ha kontroll på de overordnede målene. Kunne trekke linjer mellom de ulike delene av pensum, aktuelle nyhetssaker, og gjerne relevante sammenhenger fra historie, geografi,, engelsk, norsk, kunst og kultur og realfag. Husk at det er sammenhenger og overordnede konsept som er viktig. Anonymkode: 8a8cf...ee5
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #3 Skrevet 6. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sammenhenger mellom pensum og det som rører seg i samfunnet. Ha kontroll på de overordnede målene. Kunne trekke linjer mellom de ulike delene av pensum, aktuelle nyhetssaker, og gjerne relevante sammenhenger fra historie, geografi,, engelsk, norsk, kunst og kultur og realfag. Husk at det er sammenhenger og overordnede konsept som er viktig. Anonymkode: 8a8cf...ee5 Tusen takk! Anonymkode: eefc4...0a6
Luna31 Skrevet 7. mai 2020 #4 Skrevet 7. mai 2020 Det som allerede er sagt. Det bedriftsgreiene fikk jeg ingen spm om, og flere lærere har sagt til meg at det ikke er noe særlig viktig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå