AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #1 Skrevet 6. mai 2020 Hei. Er nå 12 dager siden IKM skulle ha vært. Men ingen tegn til den, har testet 2 ganger i løpet av 1 uke med Clearblue ukesindikator med følgende resultat: "ikke gravid". Begynner jo å tvile på om alle symptomene jeg har er bare innbilling: stuptrøtt, økt hvit utflod, større bryster og murringer. Eller at jeg har lavt nivå av hcg som testen ikke fanger opp. Har ikke mulighet å sove en natt gjennom fordi jeg må spreng tisse så blir derfor testet etter 5-6t med søvn. Syns iallfall det er rart mensen ikke har dukket opp når jeg har en syklus på 24-27 dager. Har ikke stresset verken på jobb eller hjemme. Har iallfall kjøpt en annen type test nå. Er det noen av dere som har testet negativt på Clearblue ukesindikator men positiv på andre typer? Anonymkode: 057f1...e2c
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #2 Skrevet 6. mai 2020 Om du ikke får utslag på testen har du ikke nok hcg i kroppen, ergo kommer mest sannsynlig ikke symptomene du kjenner av graviditet. Anonymkode: 2ebeb...112 4
Amatariel Skrevet 6. mai 2020 #3 Skrevet 6. mai 2020 Min erfaring er at CBD er veldig pålitelig... hvis jeg har skimtet en svak strek på en billig strimmeltest så har alltid CBD vist "gravid 1-2". Derfor svir jeg aldri av en digital før jeg ser noe på en strimmel. Men helt klart merkelig at du er 12 dager over IKM (om jeg forsto deg riktig?) uten verken positiv test eller mensen. Har du nylig sluttet med noe hormonprevensjon? 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #4 Skrevet 6. mai 2020 8 minutter siden, Amatariel skrev: Min erfaring er at CBD er veldig pålitelig... hvis jeg har skimtet en svak strek på en billig strimmeltest så har alltid CBD vist "gravid 1-2". Derfor svir jeg aldri av en digital før jeg ser noe på en strimmel. Men helt klart merkelig at du er 12 dager over IKM (om jeg forsto deg riktig?) uten verken positiv test eller mensen. Har du nylig sluttet med noe hormonprevensjon? Ja synes også det er veldig merkelig. Sluttet på prevensjon i desember og har siden hatt 24-27 dagers syklus. Dette er første måned vi har sex rundt eggløsning også skjer altså dette, merkelig. -Ts Anonymkode: 057f1...e2c
Amatariel Skrevet 6. mai 2020 #5 Skrevet 6. mai 2020 Det kan selvfølgelig skje at du er en av de få som produserer hcg veldig sent. Har hørt om ei før som opplevde det... Men det er nok flere som opplever plutselig sykluskrøll. Håper du er en av de førstnevnte!
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #6 Skrevet 6. mai 2020 44 minutter siden, Amatariel skrev: Det kan selvfølgelig skje at du er en av de få som produserer hcg veldig sent. Har hørt om ei før som opplevde det... Men det er nok flere som opplever plutselig sykluskrøll. Håper du er en av de førstnevnte! Takk, krysser fingrene for det 🤞😊 Anonymkode: 057f1...e2c
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #7 Skrevet 7. mai 2020 CB er veldig pålitelig, og du er såpass langt over IKM at du burde fått positiv test hvis du var gravid. Jeg tipper det er kroppen din som ikke helt klarer å få syklusene på plass etter lang(?) tid på prevensjon. Det at du har hatt noen tilsynelatende stabile sykluser hittil, trenger dessverre ikke å bety at alle sykluser de første månedene etter prevensjonsslutt vil være like stabile. Hormonell prevensjon er sterk kost for kroppen, så noen kropper trenger lang tid før de er tilbake til normalen. Anonymkode: 26add...6fd
tussi84 Skrevet 9. mai 2020 #8 Skrevet 9. mai 2020 CB med uker har alltid stemt på meg sånn ca i alle fall. Så om du ikke får gravid på den, så er du nok ikke gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå