Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk deg at du er dømt til døden, og er så heldig :-) og får velge hvilken måte du vil dø på..

Hva slags måte velger du?

Jeg tror jeg ville drukket en slags gift som gjorde at jeg bare falt om med en gang jeg fikk det på tungen.

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Sett futurama? Death by schnoo-schnoo! >:---D

Gjest Gjesta
Skrevet

Helst en smertefri måte, som å sovne inn...

Verste måten må jo ha vært å bli begravd levende! :o Æsj, får klaustrofobi bare jeg tenker på det, jeg. :-?

Gjest Anonymous
Skrevet
Helst en smertefri måte, som å sovne inn...

Verste måten må jo ha vært å bli begravd levende! :o Æsj, for klaustrofobi bare jeg tenker på det, jeg. :-?

Enig. O jeg vil helst ikke dø sakte, jeg vil dø smertefritt og jeg vil ikke se eller kjenne blod. :-?

Skrevet

Glemte å skrive at alderdom ikke var noe alternativ :)

Gjest seroxata
Skrevet

sovnet inn av en lykkelig overdose sovepiller eller noe

Gjest Spacegirl
Skrevet

Tror nok jeg ville gått for en overdose sovepiller ja. Helst den gamle typen, der du bare trenger 10 stk for å få en dødelig overdose :wink:

Skrevet
Tror nok jeg ville gått for en overdose sovepiller ja. Helst den gamle typen' date=' der du bare trenger 10 stk for å få en dødelig overdose :wink:[/quote']

Jeg også, tror jeg..

Men det sies at de som har "druknet" mener at dette er den beste måten å dø på.. Skjønner ikke det helt, greit nok å nesten drukne for så å våkne igjen, men de som har gjort det, har de nesten dødd på så mange andre måter at de har noe å sammenligne med??

Bare lurer liksom..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...