Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Leser det er vanlig å bli oppblåst pga hormoner, jeg føler at jeg er oppblåst og har mye vann i kroppen? Magen tyter ut og er bare 7 uker. Jeg lurer på når det stabilisere seg? Ser ikke ut..

Anonymkode: 80921...a8c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Leser det er vanlig å bli oppblåst pga hormoner, jeg føler at jeg er oppblåst og har mye vann i kroppen? Magen tyter ut og er bare 7 uker. Jeg lurer på når det stabilisere seg? Ser ikke ut..

Ble oppblåst fra uken før ikm. Gikk rett over til gravidmage, for det roet seg ikke. 

Anonymkode: a1166...071

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ble oppblåst fra uken før ikm. Gikk rett over til gravidmage, for det roet seg ikke. 

Man får ikke gravid mage så tidlig vel?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært oppblåst helt siden uke 6. Er nå i uke 13. Magen er noenlunde flat på morgenen men blir stor og hard ila dagen. Får faktisk ikke igjen buksene lengre uten at det gjør vondt fordi det presser sånn. Gravidbukse er den beste investeringen foreløpig.Merker at jeg har mye vann og luft i kroppen, så føler meg ikke så lekker for tiden 😅 Slet også mye med kvalme og vond mage som ikke er helt over enda. Følt meg helt elendig. 

Anonymkode: 74dc4...536

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gikk rett over i gravidmage. Følte jeg var oppblåst frem til sånn uke 12-14. Deretter begynte den ekte magen å poppe. Og så i uke 18 var det ikke lenger bare oppblåsthet, men tydelig gravidmage. 

Anonymkode: 984e8...a2a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har flat mage nå i uke 18, men hadde mage (altså oppblåst) i uke 7-10 ca. Dette syntes ikke med klær, siden jeg ikke går med helt figurnære gensere, så ingen andre så det. Det var allikevel ganske synlig for meg. Jeg ble mindre oppblåst og fikk bedre fordøyelse etterhvert. Fordøyelsen tuller fortsatt litt innimellom, men jeg har aldri blitt sånn skikkelig synlig oppblåst etter uke 10.

Anonymkode: 981cc...648

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man får ikke gravid mage så tidlig vel?

Som sagt, ble værende oppblåst helt til gravidmagen kom. Så hos meg så det ut som om gravidkroppen kom med en gang. Brukte S og 26 i klær før jeg ble gravid. 28 uker på vei bruker jeg xl. Gravidbuksa jeg begynte å bruke i uke 10 går meg til rett over knærne nå. Likevel har jeg kun gått opp 7 kg vekt. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var veldig oppblåst rundt uke 10, men det roet seg ganske fort. Etter det var det ingen som skjønte jeg var gravid før uke 23 😜

Anonymkode: a9550...0fc

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gikk rett over i gravidmage. Følte jeg var oppblåst frem til sånn uke 12-14. Deretter begynte den ekte magen å poppe. Og så i uke 18 var det ikke lenger bare oppblåsthet, men tydelig gravidmage. 

Anonymkode: 984e8...a2a

samme her!

Anonymkode: e5e6a...355

Gjest bienvilleparish
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det stabiliserer seg når du begynner å få synlig mage. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir jo nervøs for om jeg kan vente tvillinger. Har vært gravid før men ble ikke så oppblåst 😣

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir jo nervøs for om jeg kan vente tvillinger. Har vært gravid før men ble ikke så oppblåst 😣

Det var min tanke også. I tillegg kommenterte absolutt alle det. Her er det bare en gutt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...