AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #1 Skrevet 6. mai 2020 Visste ikke helt hva overskriften skulle være. Men er det noen som har opplevd at venner eller venninner (eller kjærester) forteller hvor uendelig betydningsfull man er som venn/partner og at man er deres viktigste person, men når det virkelig gjelder, så er de ikke der? Eller at de er av og på i når de stiller opp, hot and cold? Har du slike venner i livet eller har du valgt å droppe de? Anonymkode: d15bb...58e 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #2 Skrevet 6. mai 2020 Jeg har hatt et par venner som jeg har virkelig trodd var GODE venner, men da jeg trengte dem som mest - så ville de ikke stille opp. Og det er helt greit. Et vennskap skal være basert på gjensidighet, synes jeg. Men det har da også ført til at jeg revurdere vennskapene, og i dag er vi vennlige bekjente/gamle kjente. Anonymkode: c35ef...df8
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #3 Skrevet 6. mai 2020 Har hatt en slik venninne.. Stilte opp for henne på alle måter, men hun klarte ikke støtte meg i dårlige dager eller glede seg med meg i gode. Avsluttet det ensidige vennskapet vårt da hun ikke kom i 30-årsdagen min, fordi hun skulle ta en kaffe med en fra tinder.. Det høres nok litt smålig ut av meg, men det var på en måte bare spikeren i kista (gjett om jeg ordnet og styrte og laget hennes dag fin året før.......) Hun er en sånn type som kunne ringe å prate i en time, uten at jeg sa noe, og uten å spørre feks hvordan går det med din mor som er på sykehuset.. Likevel så hun titt og ofte at jeg var hennes bestevenn.. Jaja.. Anonymkode: 1f48c...102 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #4 Skrevet 7. mai 2020 Har en slik venninne, men hun blir bare mer og mer perifer. Jeg har jo skjønt hvor landet ligger. Hun er egentlig ute etter min lojalitet, men gir ikke det samme tilbake. Det gjelder egentlig alt, at det skal alltid handle om henne. Nå tar jeg aldri initiativ til å møtes, snakkes eller noe. Da er det merkelig stille fra hennes kant også, selv om jeg betyr "enormt mye for henne og hun hadde ikke klart seg uten". Anonymkode: 371dd...fe5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #5 Skrevet 7. mai 2020 Jeg tror jeg aldri har hatt en god venn. Ingen som kom når det gjaldt og sånn. Har ingen venner jeg treffer lenger nå. Snakker med 3-4 jevnlig på nett, men disse har flytta til andre kanter og andre land. Jeg føler jeg kan fortelle dem om en dårlig dag, og de bryr seg, men å "ta i et tak" tror jeg ingen hadde gjort. Har aldri bedt om det heller. Men jeg husker jentegjengen jeg var en del av i 10 år, hun ene slet skikkelig da moren hennes ble dødssyk. Jeg skulle flytte for å studere og spurte venninne XX om hun kunne passe litt ekstra på trist venninne siden jeg kom til å treffe dem så sjelden nå (jeg spurte XX fordi jeg og hun var de eneste uten mann og barn og tenkte hun hadde tid, ikke jobba hun fullt heller). Hennes respons var "kan du ikke spørre venninne XY om det heller" ?. Herregud. Jentegjengen ble oppsplittet nærmest rett etter jeg flytta. Venninne XX "kutta meg ut" uten å gi beskjed, men sprang rundt til alle andre og sa det, så jeg fikk høre det fra noen helt andre. Uff. Det er kleint. Og ikke det en forventer når man nærmer seg 25 (er eldre nå). Jeg ønsker å finne balanserte vennninner som kan lytte like godt som meg. En likeverdig samtalepartner er så herlig. Og som ikke glor i telefonen for å oppdatere insta hver 3.time, eller se snapen med en eneste gang de får den. Men det viktigste for meg er å le sammen, hjelpe hverandre å finne det positive og morsomme i enhver situasjon. Det er da vennskap blir givende for meg. Anonymkode: e06c9...fd6
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #6 Skrevet 7. mai 2020 Høres ut som det er mange som har vært borti slike folk. Å sette grenser er ekstremt vanskelig for slike folk, men også ekstremt viktig.. har akkurat kvittet meg med en venninne selv fordi jeg gav alt jeg hadde og var en super viktig person for henne.. men hun var jo ikke der for meg under noen omstendigheter.. over lang tid så klarer en ikke mer. Jeg mistet meg selv, fikk nedsatt livskvalitet og følte at jeg ikke betydde noe. Mine ting var ikke viktig. Anonymkode: b7547...ff4
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #7 Skrevet 9. mai 2020 A friend with weed is better. Anonymkode: a2327...78b 2
Raven.Writingdesk Skrevet 9. mai 2020 #8 Skrevet 9. mai 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: A friend with weed is better. Anonymkode: a2327...78b Our thoughts compressed, Which makes us blessed, And makes for stormy weather
PokemonGone Skrevet 9. mai 2020 #9 Skrevet 9. mai 2020 10 minutter siden, Raven.Writingdesk skrev: Our thoughts compressed, Which makes us blessed, And makes for stormy weather 420 vibes makes my tummy hurt you know the rhymes I know the verse Look If you had One shot Or one opportunity To seize everything you ever wanted In one moment Would you capture it Or just let it slip? Yo His palms are sweaty, knees weak, arms are heavy There's vomit on his sweater already, mom's spaghetti He's nervous, but on the surface he looks calm and ready To drop bombs, but he keeps on forgettin' What he wrote down, the whole crowd goes so loud He opens his mouth, but the words won't come out He's chokin', how, everybody's jokin' now The clocks run out, times up, over, blaow! Snap back to reality, oh there goes gravity Oh, there goes Rabbit, he choked
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå