AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #1 Skrevet 6. mai 2020 Det dukker stadig vekk opp linker til dette på facebook. Ofte er det stor forskjell på hva du bestiller og hva du får. Men altså, klærne som du bestiller sitter på en modell. Når da noen som har en liten kropp, rund kropp, er tykk osv tar på seg det samme, så blir det ikke helt det samme resultatet, og så klages det på det. Tror mange som bestiller klær på nett at de vil se ut som modellene som bærer dem når de kjøper et plagg? Anonymkode: c9724...446
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #2 Skrevet 6. mai 2020 Du ser vel at stoffet og fargene på de plaggene samt snitt og generelt design på produktet de får som regel er helt på jorde i forhold til bilde av klesplagget på nettsiden? Anonymkode: 37e76...2d9 7
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #3 Skrevet 7. mai 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Du ser vel at stoffet og fargene på de plaggene samt snitt og generelt design på produktet de får som regel er helt på jorde i forhold til bilde av klesplagget på nettsiden? Anonymkode: 37e76...2d9 Ja? Jeg skrev jo det i andre setning. Men det er da en del tilfeller hvor den store forskjellen er menneskers kroppsfasong. Anonymkode: c9724...446
Krakilsk Skrevet 7. mai 2020 #4 Skrevet 7. mai 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror mange som bestiller klær på nett at de vil se ut som modellene som bærer dem når de kjøper et plagg? Anonymkode: c9724...446 Selvfølgelig tror jeg det! Det er nøyaktig derfor jeg lar meg friste av nettshopping 1
Honey Dew Skrevet 7. mai 2020 #5 Skrevet 7. mai 2020 Tror heller det er noe galt med syingen enn med kroppen... 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå