AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #1 Skrevet 6. mai 2020 Jeg må redigere noen ord som er skrevet i håndskrift i en illustrasjon (tegning) i en PDF-fil. Er det noen som vet hva slags program jeg trenger for å kunne gjøre dette? Det er altså en tegning av bl.a. håndskrift det er snakk om. Blir veldig glad for hjelp! Anonymkode: 5316d...b0a
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #2 Skrevet 6. mai 2020 Dette høres ikke ut som noe du får gjort i pdf'en. Mulig du kan få til noe ved å eksportere til .jpg og bruke et bilderedigeringsprogram? Anonymkode: 3c9b5...26d
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #3 Skrevet 7. mai 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette høres ikke ut som noe du får gjort i pdf'en. Mulig du kan få til noe ved å eksportere til .jpg og bruke et bilderedigeringsprogram? Anonymkode: 3c9b5...26d Og, takk for svar. Mener du photoshop? Er det dette https://helpx.adobe.com/no/photoshop/using/editing-text.html Tenkte å prøve det, må bare samle litt mot Har googlet og googlet, og dette er det nærmeste jeg har kommet. Virker som at alt jeg finner er basert på å legge til tekst/tekstbokser i div. varianter, ikke redigere illustrasjon ... Anonymkode: 5316d...b0a
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #4 Skrevet 8. mai 2020 På 7.5.2020 den 7.39, AnonymBruker skrev: Og, takk for svar. Mener du photoshop? Er det dette https://helpx.adobe.com/no/photoshop/using/editing-text.html Tenkte å prøve det, må bare samle litt mot Har googlet og googlet, og dette er det nærmeste jeg har kommet. Virker som at alt jeg finner er basert på å legge til tekst/tekstbokser i div. varianter, ikke redigere illustrasjon ... Anonymkode: 5316d...b0a Ja, Photoshop eller noe annet og enklere, alt ettersom hvilke behov du har. Men jeg har null peiling på sånne programmer, jeg vet bare at det meste er mulig å få til om man vet hva man gjør. Anonymkode: 3c9b5...26d
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #5 Skrevet 9. mai 2020 Pain.NET er bra gratisalternativ til Photoshop som kan redigere .pdf, du kan også skrive ut filen og endre den for hånd og skanne den som .pdf hvis du har en skanner som støtter dette. Anonymkode: 7fb32...806
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #6 Skrevet 9. mai 2020 Pain.NET er bra gratisalternativ til Photoshop som kan redigere .pdf, du kan også skrive ut filen og endre den for hånd og skanne den som .pdf hvis du har en skanner som støtter dette. *Paint.NET* Anonymkode: 7fb32...806
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #7 Skrevet 9. mai 2020 Det går å konvertere pdf filer til Word, Excel, html, jpg osv. hvis du har et program til det. Finnes sikkert gratis program hvis du bare søker. Anonymkode: a8405...a94
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #8 Skrevet 11. mai 2020 Du kan redigere PDF i Adobe. Men da må du ha (kjøpt) det programmet. Googlet 'how to edit pdf' og fikk opp masse resultater bl.a. www.pdfsimpli.com har ikke testet det ut, men du kan jo se om det er aktuelt for deg. Anonymkode: 033ae...34a
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #9 Skrevet 11. mai 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan redigere PDF i Adobe. Men da må du ha (kjøpt) det programmet. Googlet 'how to edit pdf' og fikk opp masse resultater bl.a. www.pdfsimpli.com har ikke testet det ut, men du kan jo se om det er aktuelt for deg. Anonymkode: 033ae...34a Adobe standard lar deg så vidt jeg vet ikke redigere bilder/skannet håndskrift som er limt inn. Anonymkode: 3c9b5...26d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå