Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var innom et parfymeri for over et år siden for å kjøpe Art Deco sin øyeskyggebase, fordi jeg hadde lest her at den skulle være så bra.

De hadde ikke den der, og kunne fortelle at Art Deco var et billigmerke, og at man fikk hva man betalte for.

Jaha, tenkte jeg, og gikk derfra med YSL sin øyeskyggebase i veska.

Den skulle være SÅÅÅ mye bedre.

Har brukt den siden, men ikke vært særlig fornøyd. Etter tre-fire timer får jeg likevel stripete øyskygge.

Men tenkte ikke så mye over det.

For et par uker siden kjøpte jeg faktisk Art Deco øyskyggebase, og jeg skjønner hvorfor dere skryter!!

Kan gå en hel dag på jobb i varmen, og øyeskyggen er like fin! Merker litt stripetendens etter ca 12 timer, men mer skal ikke vente heller.

:klappe: for Art Deco!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

slenger meg på med en klappings for art deco jeg og :klappe:

Gjest Vil også ha
Skrevet

Hvor kjøper dere art deco? Har lett lenge..

Skrevet

Enig, selv billige øyenskygger sitter bra :)

Gjest TAKK!
Skrevet

Hvor blir dette vindunderet kjøpt? Og sånn ca hvor mye koster den?

Gjest Leola
Skrevet

Jeg kjøpte også Art Deco sist gang og er absolutt ikke fornøyd med den. Bruker vanligvis Elisabeth Arden sin Eye Fix som er noe helt annet. Art Deco sin base er kladdete og gjør at øyenskyggen ikke blir pen - synes jeg, ihvertfall.

Nå bruker jeg kun øyenskygge til jeg får tak i EA Eye Fix igjen.

Skrevet
Jeg kjøpte også Art Deco sist gang og er absolutt ikke fornøyd med den. Bruker vanligvis Elisabeth Arden sin Eye Fix som er noe helt annet. Art Deco sin base er kladdete og gjør at øyenskyggen ikke blir pen - synes jeg, ihvertfall.

Nå bruker jeg kun øyenskygge til jeg får tak i EA Eye Fix igjen.

Har du smurt den skikkelig utover? Opplevde også at den ble kladdete når jeg hadde på for mye, men etter at jeg fant ut at man måtte ha lite på gikk det fint. Men det kan jo være den fungerer forskjellig fra person til person.

Skrevet
Hvor blir dette vindunderet kjøpt? Og sånn ca hvor mye koster den?

Parfymelle-kjeden fører Art Deco. Øyeskyggebasen koster 75,- kr!

Den fra YSL kostet 250,- eller noe sånt. Ikke verdt pengene!

• 10 måneder senere...
Skrevet

Jeg har brukt ArtDeco sin øyeskyggebase i et par uker, og jeg må faktisk si at jeg ikke er så veldig fornøyd, jeg heller.. Jeg er klar over at det er veldig lite som skal til, og bruker derfor bare pittelitt. Men jeg synes den er seig å smøre utover. Huden på øyelokket blir liksom strukket kraftig når jeg smører den utover og prøver å få den jevn. Liker ikke den følelsen.. Dessuten glir ikke øyeskyggekosten lett over huden etterpå, og det er vanskelig å få skyggen jevn av den grunn. Jeg er klar over at noen nå vil si at jeg tar på for mye, men jeg forstår ikke at det kan være mulig. Skyggene sitter derimot godt hele dagen, men jeg vil nok fremdeles være på leting etter en base som er lettere å smøre ut og som gjør huden glatt.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg er enig i at ArtDeco-basen er vanskelig å smøre på.. Lett til å bli litt klumpete :forvirret:

I tillegg så tørket min..nå er den i hvertfall ubrukelig.

Skrevet

Jeg kjøpte en øyenskyggebase fra Guerlain som jeg er veldig fornøyd med! Har ikke hatt den så lenge, så jeg vet ikke om den vil tørke ut. Den var ganske dyr (220), men den kommer til å vare i evigheter. Øyenskyggen satt også mye lenger.

Skrevet
Jeg er enig i at ArtDeco-basen er vanskelig å smøre på.. Lett til å bli litt klumpete  :forvirret:

I tillegg så tørket min..nå er den i hvertfall ubrukelig.

Bruker du noe annet? Tips mottas med takk ;)

Gjest gjest1
Skrevet
Bruker du noe annet? Tips mottas med takk ;)

Har bare brukt øyeskygger rett på øyelokket i det siste, men skulle gjerne hatt en base nå som sommeren er her..

Har hørt at øyeskygge-basen til MAC er vidunderlig, men merket selges jo ikke i Norge. Akk. Jeg ble litt nysgjerrig på både Elizabeth Ardens og Guerlains også..

Skrevet

og jeg som hadde tenkt å kjøpe art deco sin base nå så leser jeg at elisabeth arden sin er så mye bedre... og kanskje fins det enda flere... jeg er forvirret :(

Skrevet

Jeg er super fornøyd med min art deco øyeskyggebase, skyggen sitter perfekt, jeg synes basen er lett å ta på og god å jobbe med. Men så forskjellige er man altså :)

Skrevet

Jeg bruker for tiden basen til Lumene, og er veldig fornøyd med den. Øyenskyggen sitter som støpt hele dagen. Jeg har tidligere brukt Art Deco, men fikk en allergisk reaksjon som gjorde at jeg måtte finne meg noe annet. Basen fra Lumene kommer i en liten tube, er veldig enkel å smøre ut og drøy i bruk. Mener at den kostet rundt 80 kroner.

Gjest gjest1
Skrevet
og jeg som hadde tenkt å kjøpe art deco sin base nå så leser jeg at elisabeth arden sin er så mye bedre... og kanskje fins det enda flere... jeg er forvirret :(

Du kan jo bare prøve ArtDecos først? Den koster jo omtrent ingenting.

Jeg likte ikke at man måtte dra så mye i øyelokket for å påføre..

Skrevet

Jeg har brukt den i ca 1 uke og er MEGAFORNØYD!!! Art Deco altså :)

Gjest gjest1
Skrevet

Har brukt artdeco basen i ca 2 år, og har aldri måttet dra noe i øyelokket for å få den på, skjønner faktisk ikke problemet.

Legger den på ved å ta litt på fingeren og "dytte" den på, drar ikke i det hele tatt.

Ikke glir kosten speielt dårlig på den heller, jeg bruker en billig kost fra HM ikke en svamp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...