AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #1 Skrevet 6. mai 2020 Har forsøkt å google, men blir ikke klok på dette. Mistenker at exen har et forhold til en venninne av meg. De er venner på FB og ligger på fremsiden hos hverandre når jeg går inn på profilen deres (kommer opp 6 stk venner på forsiden på mobil og 9 stk på pc). Skjer det fordi jeg er felles venn med de begge eller fordi de man har mest kontakt med havner fremst? Noen som vet hvordan dette påvirkes? Anonymkode: bda16...a6f
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #2 Skrevet 6. mai 2020 Det kommer opp fordi du er felles venn med begge. Anonymkode: 9e9a0...c51 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #3 Skrevet 6. mai 2020 Det tror jeg er ganske tilfeldig. Går jeg inn på profilen til min kjære, så får jeg opp 6 venner. Og halvparten av de kjenner ikke jeg, og jeg vet at dette ikke er noen han har spesielt kontakt med. Den ene av dine vennene, tro jeg i tillegg er en ikke aktiv konto. Anonymkode: fc94a...492
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #4 Skrevet 6. mai 2020 På min konto kommer det opp de vennene jeg la til sist. Så jeg tenker at det kan komme av det og. Anonymkode: 9cdd1...909
Gjest Dævendøtte Skrevet 6. mai 2020 #5 Skrevet 6. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Mistenker at exen har et forhold til en venninne av meg. De er venner på FB og ligger på fremsiden hos hverandre når jeg går inn på profilen deres Håper du har mer grunnlag for mistanken din enn dette?
Gjest bienvilleparish Skrevet 6. mai 2020 #6 Skrevet 6. mai 2020 Fordi du har dem som felles venn. De som kommer opp på din egen side er de siste du ble venner med.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #7 Skrevet 6. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har forsøkt å google, men blir ikke klok på dette. Mistenker at exen har et forhold til en venninne av meg. De er venner på FB og ligger på fremsiden hos hverandre når jeg går inn på profilen deres (kommer opp 6 stk venner på forsiden på mobil og 9 stk på pc). Skjer det fordi jeg er felles venn med de begge eller fordi de man har mest kontakt med havner fremst? Noen som vet hvordan dette påvirkes? Anonymkode: bda16...a6f Og hva så om han har det? Du er nå ferdig med han. Anonymkode: 59d85...c21 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #8 Skrevet 6. mai 2020 58 minutter siden, Dævendøtte skrev: Håper du har mer grunnlag for mistanken din enn dette? Swlvsagt har jeg det, men det er dette jeg spør om som jeg lurer på 😉 Anonymkode: bda16...a6f
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #9 Skrevet 6. mai 2020 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og hva så om han har det? Du er nå ferdig med han. Anonymkode: 59d85...c21 Bør være det. Vil likevel være sikker på et par ting før jeg går videre. Iblant kan ting gnage og da er det greit med fakta for å få ro. Anonymkode: bda16...a6f
Gjest Dævendøtte Skrevet 6. mai 2020 #10 Skrevet 6. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Swlvsagt har jeg det, men det er dette jeg spør om som jeg lurer på 😉 Anonymkode: bda16...a6f Ser nå at det er exen din, er det en nær venninne?
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #11 Skrevet 6. mai 2020 Akkurat nå, Dævendøtte skrev: Ser nå at det er exen din, er det en nær venninne? Ja. Anonymkode: bda16...a6f
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #12 Skrevet 6. mai 2020 De lengst oppe til venstre har mest kontakt med eller besøker profilen til den du snoker på mest. Facebook har algoritmer som plasserer kontakter høyere jo mer kontakt det er mellom profilene, enten ved at den ene besøker den andre, eller ved at de snakker sammen på messenger. Anonymkode: c47a2...fcd
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #13 Skrevet 6. mai 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: De lengst oppe til venstre har mest kontakt med eller besøker profilen til den du snoker på mest. Facebook har algoritmer som plasserer kontakter høyere jo mer kontakt det er mellom profilene, enten ved at den ene besøker den andre, eller ved at de snakker sammen på messenger. Anonymkode: c47a2...fcd De lengst oppe til venstre? Det stemmer ikke for min del. Det er jeg sikker på. Anonymkode: bda16...a6f
Gjest Dævendøtte Skrevet 6. mai 2020 #14 Skrevet 6. mai 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Anonymkode: bda16...a6f Kjedelig... men men, sånt skjer noen ganger, enda godt det er slutt med deg og typen i hvert fall. Personlig kunne jeg aldri rørt en mann som hadde vært sammen med en nær venninne av meg, uansett. Har hatt mange menn og gjort mye rart, men alltid holdt min sti ren med tanke på ekser til venninner og menn som er i forhold. Uten at det gjør meg til en helgen
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #15 Skrevet 6. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: De lengst oppe til venstre? Det stemmer ikke for min del. Det er jeg sikker på. Anonymkode: bda16...a6f Jo, for de vennene som andre ser på profilen din, stemmer dette. Men alle vennene i den gruppen er felles, og blant de felles sorteres de med mest kontakt/snoking først, så kommer eventuelt venner som ikke er felles, hvis dere ikke har nok felles venner til å dekke hele feltet. Disse sorteres på samme måte oppover etter hvem som er mest på profilen din/klikker mest på tingene dine/har kontakt med deg på Facebooks tjenester. Jeg har forsøkt dette i praksis og IT-nerder har avdekekket kodingen, man skal kunne finne det på nett, men det tekniske har jeg ikke nok kunnskap om. Når det gjelder vennene du selv ser, plasseres de profilene som har mest "kontakt" (klikker på tingene dine/snoker på profilen din/sender meldinger til deg) øverst på lista. Anonymkode: c47a2...fcd
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #16 Skrevet 6. mai 2020 Du kan jo enkelt teste dette i praksis ved å snakke med en venn på sms eller snap, be henne være helt besatt av profilen din i ti minutter, og så undersøke hvor hun havner på listene dine. Anonymkode: c47a2...fcd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå