AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #1 Skrevet 6. mai 2020 Jeg vurderer å få extensions, men syns det er fryktelig dyrt. Er det verdt pengene? Er det mye styr med å ta vare på håret og ender man opp som skallet til slutt? Anonymkode: 2d32c...fe7
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #2 Skrevet 6. mai 2020 Tenker du å sy på eller? Anonymkode: c2547...4dd
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #3 Skrevet 6. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tenker du å sy på eller? Anonymkode: c2547...4dd Tenkte på tape Anonymkode: 2d32c...fe7
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #4 Skrevet 6. mai 2020 Jeg liker ikke tape. Det er så vanskelig å holde det skjult. Skalla blir det ikke med mindre det er veldig mye hår så det blir tungt og river ut ditt eget. Anonymkode: 4b70e...1ac
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #5 Skrevet 6. mai 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker ikke tape. Det er så vanskelig å holde det skjult. Skalla blir det ikke med mindre det er veldig mye hår så det blir tungt og river ut ditt eget. Anonymkode: 4b70e...1ac Har du veldig kort hår? Jeg pleier å sy på, at dem lager to fletter for maks 400 kr også syr dem på, det har faktisk fungert for meg og vært veldig fornøyd. Anonymkode: c2547...4dd
Sirah Skrevet 6. mai 2020 #6 Skrevet 6. mai 2020 Får du satt det på av noen som kan det og du tar godt vare på det så blir du ikke skalla Men hair extension sliter på ditt eget hår så du må jo selv se om du syntes det er verdt risikoen. Jeg har hatt de fleste typer extension opp i gjennom og uansett hvor godt du passer på det så blir ditt eget hår slitt. Det er en del slit med extension, men personlig syntes jeg det er verdt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå