Gå til innhold

Er hår extensions verdt pengene - eller blir jeg skalla

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer å få extensions, men syns det er fryktelig dyrt. Er det verdt pengene? Er det mye styr med å ta vare på håret og ender man opp som skallet til slutt?

Anonymkode: 2d32c...fe7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tenker du å sy på eller? 

Anonymkode: c2547...4dd

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tenker du å sy på eller? 

Tenkte på tape

Anonymkode: 2d32c...fe7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke tape. Det er så vanskelig å holde det skjult. Skalla blir det ikke med mindre det er veldig mye hår så det blir tungt og river ut ditt eget. 

Anonymkode: 4b70e...1ac

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker ikke tape. Det er så vanskelig å holde det skjult. Skalla blir det ikke med mindre det er veldig mye hår så det blir tungt og river ut ditt eget. 

Anonymkode: 4b70e...1ac

Har du veldig kort hår? Jeg pleier å sy på, at dem lager to fletter for maks 400 kr også syr dem på, det har faktisk fungert for meg og vært veldig fornøyd. 

Skrevet

Får du satt det på av noen som kan det og du tar godt vare på det så blir du ikke skalla :)

Men hair extension sliter på ditt eget hår så du må jo selv se om du syntes det er verdt risikoen. Jeg har hatt de fleste typer extension opp i gjennom og uansett hvor godt du passer på det så blir ditt eget hår slitt. Det er en del slit med extension, men personlig syntes jeg det er verdt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...