Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det lurer jeg på.

Er det realistiske priser, og hvis det er det - hvorfor?

Hva er det som gjør at de trenger 750 kroner for å farge, og 4-500 kroner for en klipp?

Opplys meg ...

Videoannonse
Annonse
Gjest Darcy
Skrevet

Det varierer jo veldig, de prisene hos frisørene, men det er vel fordi produktene koster, samtidig som frisøren skal ha betalt for arbeidet og tiden som brukes.

Gjest Gjesta
Skrevet

Husleie, lønn, faglig oppdatering...Alt dette koster. Den minste biten er nok produktene som blir brukt. Stort sett (med unntak av de ekstreme tilfellene) får man det man betaler for.

Skrevet

Det er også stor variasjone mellom frisører. Prisnivået trenger ikke henge sammen med dyktighet. :)

Gjest Stelle
Skrevet

Hva betaler du når du ringer til elektrikeren? Rørleggeren?

Fagfolk alle sammen.

Gjest gjest1
Skrevet

Så kan man lure på hvorfor det er så mye billigere i Sverige ;)

Men prisene plager meg egentlig ikke så nevneverdig. Man kan alltids klippe seg hos lærlinger.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Jeg betaler 550 for kun klipp, men med tanke på at det tar alt fra i underkant av en til drøyt halvannen time å klippe meg, så synes jeg egentlig ikke det er så dyrt. Mye penger, men ikke dyrt når en tenker på at det skal dekke lønn, husleie etc.

Skrevet

Jeg synes det er dyrt å gå til frisør, men som mange sier, det koster jo å drive en frisørsalong.

Sist betalte jeg 1600 kr for klipp (stussing av tupper) og hårfarge. Jeg synes det er ganske drøyt egentlig. Spesielt når fargen går så fort ut...

Hvis det er noen frisører her, så hadde det vært artig å vite hvorfor det koster så mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...