AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #1 Del Skrevet 6. mai 2020 Hvilke løpesko synes dere er best? Dere som løper ute Anonymkode: f193e...fe5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Løpegærn Skrevet 7. mai 2020 #2 Del Skrevet 7. mai 2020 Jeg bruker Asics gel kayano. Veldig gode, men dyre sko. Bruker å kjøpe flere par når det er på tilbud 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OPIgirl Skrevet 7. mai 2020 #3 Del Skrevet 7. mai 2020 Saucony Kinvara👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duplexx Skrevet 8. mai 2020 #4 Del Skrevet 8. mai 2020 (endret) «Born to run» har endret mitt syn på løping, og forankret det jeg allerede funderte på, så jeg løper med minimale såler. Luna Sandals, eller Fivefingers. Har pælmet alle sko med dempere ut vinduet da de bare tilfører skader. Endret 8. mai 2020 av duplexx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #5 Del Skrevet 8. mai 2020 Hoka oneone clifton 6. Men du må tilpasse sko til steget ditt, ikke bare kjøpe på andres anbefaling. Det er ofte god hjelp å få i en skikkelig sportsbutikk. Anonymkode: a3a70...0a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #6 Del Skrevet 8. mai 2020 Løper som regel 60-70km i uken. Anbefaler Saucony Triumph 17 - Beste jeg hatt på lenge! :) Anonymkode: 95732...949 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå