AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #1 Del Skrevet 6. mai 2020 Hvorfor er det så mange eldre som bruker støttestrømper..? Hva gjør de strømpene egentlig? Anonymkode: 24364...a17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkehjerte Skrevet 6. mai 2020 #2 Del Skrevet 6. mai 2020 For å eks bedre sirkulasjonen og forebygge blodpropp!😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #3 Del Skrevet 6. mai 2020 Mange eldre har ødemer i beina, for eksempel på grunn av hjertesvikt, og støttestrømper forebygger at det blir så ille som det kan bli. Støttestrømper forebygger også mot blodpropp, og derfor er det vanlig at man får det når man skal operere for eksempel. Anonymkode: aa7b1...a62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #4 Del Skrevet 6. mai 2020 Det er mange yngre som bruker det også. I min omgangskrets er det ganske vanlig. Jeg har en ankel som ofte blir hoven, og bruker det jevnlig på en fot. Anonymkode: 3cf7a...7d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #5 Del Skrevet 6. mai 2020 Jeg bruker det til tider da jeg kan slite med hovne legger. Det gjelder spesielt dager hvor jeg står og går mye. Da hjelper støttestrømpene meg slik at jeg ikke skal få så mye ubehag. Å jeg er bare 29. Mange eldre bruker det ofte da de er mye i ro og har behov for litt ekstra hjelp for å holde igang en sunn sirkulasjon og unngå vannsamling etc. Anonymkode: 40ef9...991 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå