AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #1 Skrevet 6. mai 2020 Hei. Jeg lurer på om noen har erfaring i å kjøpe sex leketøy på nett. Vil gjerne bestille meg en vibrator, men siden jeg har en familie vil jeg jo også at det skal komme litt "diskré". Kanskje at det kommer til postkontoret, så henter jeg det der eller lignende. Hva tenker dere? Anonymkode: 46778...4f1 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #2 Skrevet 6. mai 2020 Flere nettbutikker for sexleketøy har for vane å be om mob.nr når du bestiller. Dette er fordi du skal få varsel om nårtid du kan hente pakken på postkontoret. Ingen andre får den informasjonen, selvsagt. Får du pakken i postkassen, er den merket med typisk "Pettersen Import" som avsender. Det er 100% null stress å bestille og motta sexleketøy fra nettet! Kos deg! :) Anonymkode: 4e311...fe1
Dominas leketøy Skrevet 6. mai 2020 #3 Skrevet 6. mai 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg lurer på om noen har erfaring i å kjøpe sex leketøy på nett. Vil gjerne bestille meg en vibrator, men siden jeg har en familie vil jeg jo også at det skal komme litt "diskré". Kanskje at det kommer til postkontoret, så henter jeg det der eller lignende. Hva tenker dere? Anonymkode: 46778...4f1 Nytelse.no. bor du i nærheten av Tønsberg kan du jo hente pakken der
Gjest Skrevet 6. mai 2020 #4 Skrevet 6. mai 2020 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg