Gå til innhold

Trange klær - jenter fortell hvorfor

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lagt merke til det er mange av dere jenter som klær dere veldig bra og fint. Så der skal dere ha ros for.

Men enkelte av dere klær dere rett og slett stygt. En skulle tro hadde gått både dager og år for at dere skulle få på dere de tettsittende klærene. Det er så trangt en skulle tro det var noen som hadde sydde det dirkete på kroppen. Alle vakler rundt magen blir ser en plutselig. De er de lyse klærne en ser er de verste.

Så da lurer jeg på hadde det ikke vært en ide å ha noe klær som er litt løsere over det som virker som ikke er så trangt? 

Også lurer jeg på det kan vel heller ikke være behaglig å gå med trange klær heller?

Til slutt ser ikke dere selv at: "Jo, kanskje det hadde ikke vært så dumt noe som var litt mer romslig i stdenfor det pølseskinnet jeg har dratt på  meg." Jeg må spørre om råd fra venninner, eller folk som jobber med klær daglig.

PS Går det ikke ann å være litt mer kritisk på hva en har på seg enn å bare ser ut som en dass når en skal ut på byen. Jeg tror noen av dere jenter er blitt slik at det er fint det som er stygt.

Anonymkode: 135d5...51f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

?

Anonymkode: 2c583...5e2

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

God morgen til deg også 

Anonymkode: 5e78d...e8d

• Liker 3
Skrevet

Dere menn må lære å kle dere bedre. Jeg ser menn med rørleggersprekk og flekkete tskjorter. Noen av dere kler dere rett og slett stygt. 

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

PS Går det ikke ann å være litt mer kritisk på hva en har på seg enn å bare ser ut som en dass når en skal ut på byen. Jeg tror noen av dere jenter er blitt slik at det er fint det som er stygt.

Hvorfor kan ikke de som ønsker det se ut som en dass på byen? Kanskje de liker å vise kroppen sin, selv om du ikke nødvendigvis liker det.

Og hvorfor skal man egentlig "klær" seg så veldig fint, når man uansett møter en haug med amøber i hettegenser?

Anonymkode: c1c68...a7e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg stusser også litt over pølseskinn over valker, men liker selv å gå i trange klær. Om jeg bøyer meg frem får jeg valke på magen, så jeg prøver å unngå det når jeg skal se presentabel ut, men det er veldig deilig med trange klær som omfavner meg, ikke klumper seg og er så strechy at jeg kan bøye meg i alle retninger uten å bli hemmet. 

Anonymkode: 594d3...781

• Liker 6
Skrevet

Hva i alle dager?? Har kvinner blitt noe du skal rakke ned på slik bare fordi de velger en annen kleskode enn det som er fint for deg? Niks. Kle dere som dere vil. Og hold dere unna noen som rakker ned på deg. 

Det er foreldrenes jobb å få skikk på slikt. Synes hele fremtoningen din er ganske ufin. Og om du er genuint interessert, kan du ikke spørre dem rett ut neste gang? Sikkert ingen her inne som liker å svare på slike innlegg når du oppfører deg som en angriper av kleskoder...

• Liker 5
Gjest Dævendøtte
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lagt merke til det er mange av dere jenter som klær dere veldig bra og fint. Så der skal dere ha ros for.

Er det virkelig noe her i verden jeg driter i, så er det hva andre synes om mine klær!

Så den rosen kan du bruke på noe annet for min del.

AnonymBruker
Skrevet

Mange er altfor opptatt av hva som er mote og " inn" og ikke hva som faktisk kler kroppen dems. Så jeg er faktisk veldig enig med deg. 

Anonymkode: 29d07...18f

AnonymBruker
Skrevet
On 5/6/2020 at 7:12 AM, tangent said:

Dere menn må lære å kle dere bedre. Jeg ser menn med rørleggersprekk og flekkete tskjorter. Noen av dere kler dere rett og slett stygt. 

.. og kan ikke menn begynne å bruke sånne truser, med hold inn, sånn at man slipper å se konturer av utstyret? Takk. 

og stygge sko. Hvorfor har 90% av alle menn stygge sko. Hva skjedde der liksom, er ikke det lengre «inn» å holde sine sko rene og pene?

Anonymkode: a9ce9...0c3

• Liker 1
Skrevet

Har du problemer med å se en valk?  Eller er du bare ute etter å fatshame?   Kvinner får lov til å kle seg i det de vil uavhengig av vekt. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 13.5.2020 den 19.56, Apocalypte skrev:

Har du problemer med å se en valk?  Eller er du bare ute etter å fatshame?   Kvinner får lov til å kle seg i det de vil uavhengig av vekt. 

Vet ikke hva ts mener jeg. Virker som han/hun snakker med to tunger her. Klart man kan kle seg med det meste, men da med rett størrelse. Feil størrelse ser aldri bra ut på noen. Uavhengig av om man er tjukk eller tynn.

Anonymkode: c37d4...acb

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke hva ts mener jeg. Virker som han/hun snakker med to tunger her. Klart man kan kle seg med det meste, men da med rett størrelse. Feil størrelse ser aldri bra ut på noen. Uavhengig av om man er tjukk eller tynn.

Anonymkode: c37d4...acb

Er man overvektig og går i trange klær syns valkene uansett om man bruker rett størrelse.  Jeg har fett på magen, bruker jeg en skinny jeans med ettersittende topp syns valken når jeg sitter, enda jeg har en BMI på 21.  

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes trange klær er behagelig. Nå er jeg riktignok slank og veltrent, så føler meg ikke spesielt truffet av innlegget, men jeg synes du har en ekkel holdning TS.

Hvem utnevnte deg til ekspert på kvinneklær? Hva får deg til å tro at noen bryr seg om en sånn skjennepreken på et forum? Raring. 

Anonymkode: cc6b8...752

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

For noen er det mer behagelig med stramme klær, stoff som vingler og kiler kan være plagsomt for enkelte. Mens noen skal ha det stort og løst for å ikke føle seg kvalt. 

Hvor store valker de får har ikke noe å si for om de bør gå med ditt eller datt. 

Jeg er liten og slank, og er en av dem som må ha det stramt, men jeg må også være "heldekket" fordi jeg tåler ikke å fryse på random plasser eller å plutselig komme borti noe som jeg egentlig ikke kjenner pga klær som beskytter, utenom visse plasser. Med det mener jeg at jeg tåler ikke cold shoulders, åpen rygg, utringinger av noge slag, hullete jeans, kortbukser og shorts. 

Og tilogmed jeg får en valk og 2 om jeg sitter avslappet. Valker er ikke farlige eller flaue med mindre du har latt deg skade av skjønnhetsindustrien. 

Anonymkode: fb16b...d12

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det har nok også mye med den psykologiske effekten av å komme inn i en viss størrelse. Jeg var selv skyldig i det da jeg veide 30 kg mer enn jeg gjør i dag. Tenkte alltid at så lenge jeg kom inn i normale størrelser, og ikke måtte bruke pluss size, så var det ikke så ille. Og ja, jeg fikk på meg den kjolen i L, men det betød ikke at den passet meg. 

Gremmes av bildene fra den gang. Ikke pga kroppen, men pga de åletrange klærne og knappene som knapt holdt alt sammen.

Anonymkode: f2796...be2

• Liker 1
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg synes trange klær er behagelig. Nå er jeg riktignok slank og veltrent, så føler meg ikke spesielt truffet av innlegget, men jeg synes du har en ekkel holdning TS.

Hvem utnevnte deg til ekspert på kvinneklær? Hva får deg til å tro at noen bryr seg om en sånn skjennepreken på et forum? Raring. 

Anonymkode: cc6b8...752

Så enig i dette

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...