Gjest gjest1 Skrevet 24. juni 2005 #1 Skrevet 24. juni 2005 Plutselig nå begynte den og hovne seg opp og se helt for jævlig ut siden leppa mi er giga på ene siden. Vil ikke ta den ut bare pga dette, hvis det er normalt, men lurer på når dette har tenkt å roe seg ned? Sitter med isbiter på og alt. Så er det hvitere rundt også så det synes veldig at det er hovent pluss at jeg snakker som en amøbe og skal ut i dag og hoho tror dere en ispose vil hjelpe på dette her? Er flink til å rense og har ikke betennelse, er bare denne plutselige hovenheten som ga meg litt noia..
Gjest ringjenta Skrevet 26. juni 2005 #2 Skrevet 26. juni 2005 ta deg en tur til legen. det kan være lurt at legen holder et øye med leppa di. regn med at han kommenterer at det ikke er lurt å pierce seg, men som sagt, det bør sjekkes ut! blir det veldig betent, må du behandle det. du kan risikere å få stygge arr..
Gjest gjest1 Skrevet 26. juni 2005 #3 Skrevet 26. juni 2005 Takk for svar, emn det ordnet seg faktisk iløpet av den kvelden Jeg hadde bare satt den fast engang for mange bak tanna, noe jeg fant ut etterpå ikke var så lurt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå