AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #1 Skrevet 6. mai 2020 Hun bor her 5 minutter unna meg. Frøken jeg vet best! Jeg er Best! ohH så deilig jeg er.. det er meg han typen din styrer på og ikke deg. Sånn er denne type bestevenninnen. Jeg har giftet meg,kjøpt hus og venter barn nå. Hun har ikke gratulert meg en eneste gang men liket på fb med tommelen opp. Hun har nylig giftet seg og jeg har gratulert henne og sendt henne hilsen..nå angrer jeg litt at jeg er så god mot henne. .. fikk lyst til å bare blokkere hun ifra alt. Har dere hatt slike venner? Anonymkode: 05c82...8c4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #2 Skrevet 6. mai 2020 På tide å kutte hun ut? Anonymkode: 022e1...26c 2
Whistler Skrevet 6. mai 2020 #3 Skrevet 6. mai 2020 Hun er bestevenninen din og har ikke gratulert deg med bryllup og hus? Har jeg forstått det riktig så møtes dere ikke veldig ofte til å være bestevenninner. Ikke vær smålig. Overse det i stedet for å søke anerkjennelse.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #5 Skrevet 6. mai 2020 Det er lov å vokse fra barndomsvenninner. Anonymkode: 08e22...0c9 6
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #6 Skrevet 6. mai 2020 På tide å bare drite i henne. Anonymkode: 5193c...d0a
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. mai 2020 #7 Skrevet 6. mai 2020 Du må ikke være venner med henne, om du ikke vil.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #8 Skrevet 6. mai 2020 Hun er din bestevenninne, men dere er ikke i hverandres bryllup? Anonymkode: c0b25...6f9
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #9 Skrevet 6. mai 2020 Jeg har også ei venninne som er slik. Jeg har slutta å gruble slik på hvorfor hun er slik. Er drit lei henne og hvordan hun behandler meg som annenrangs,men forventer jeg skal stille opp andre veien. Det at du gratulerte henne viser at du har normal folkeskikk, det har ikke hun. Vær glad du gratulerte og ikke er like smålig. Lær av dette nå da... Hun er ikke en god venninne som er slik over lang tid. Vær deg selv, men ikke anstreng deg for henne. Og ikke bruk energi på henne. Fokuser på det du har nærmest. Familie og venner som stiller opp. Henne kan du sikkert fase litt ut og bare eventuelt treffe inn i mellom. Slike irritasjons-elementer som hun der bare suger ut energien din. Anonymkode: 033e7...409 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #10 Skrevet 6. mai 2020 12 timer siden, Whistler skrev: Hun er bestevenninen din og har ikke gratulert deg med bryllup og hus? Har jeg forstått det riktig så møtes dere ikke veldig ofte til å være bestevenninner. Ikke vær smålig. Overse det i stedet for å søke anerkjennelse. Vi har hvert bestevenner i barndommen bare, møtes nå veldig sjeldent. sant nok skal overse henne Anonymkode: 05c82...8c4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #11 Skrevet 6. mai 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun er din bestevenninne, men dere er ikke i hverandres bryllup? Anonymkode: c0b25...6f9 Jeg har blitt bedt i bryllup men pga corona så hadde hun en liten familie bryllup med 12 pers. I min bryllup så var hun bortreist 😕 Anonymkode: 05c82...8c4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #12 Skrevet 6. mai 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også ei venninne som er slik. Jeg har slutta å gruble slik på hvorfor hun er slik. Er drit lei henne og hvordan hun behandler meg som annenrangs,men forventer jeg skal stille opp andre veien. Det at du gratulerte henne viser at du har normal folkeskikk, det har ikke hun. Vær glad du gratulerte og ikke er like smålig. Lær av dette nå da... Hun er ikke en god venninne som er slik over lang tid. Vær deg selv, men ikke anstreng deg for henne. Og ikke bruk energi på henne. Fokuser på det du har nærmest. Familie og venner som stiller opp. Henne kan du sikkert fase litt ut og bare eventuelt treffe inn i mellom. Slike irritasjons-elementer som hun der bare suger ut energien din. Anonymkode: 033e7...409 Sånn har jeg det også om dagen skjønner ikke hvorfor hun er slik, men det er vel bare slik hun er Tusen takk! ❤️ Anonymkode: 05c82...8c4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #13 Skrevet 6. mai 2020 Selv om dere har delt en barndom, er man ikke nødt til å være sammen livet ut. Omgivelser og mennesker forandrer seg. Hvis hun ikke en gang gratulerer deg, er hun ikke mye å samle på. Det viser bare hvor lite hun bryr seg, eller kanskje bare er sjalu. Anonymkode: 17db3...35e
Sunnys Skrevet 6. mai 2020 #14 Skrevet 6. mai 2020 Dere er venner av gammel vane, og du innser nå at du er et langt bedre og mer oppegående menneske enn henne. varndomsvenner har en rolle, denne rollen er vanskelig for henne å vende. Nå er hun ikke nr 1 mere. Nå har du mann og barn på vei, og hun er ikke den som beundres mer. Hun tåler ikke at du får oppmerksomhet og at du får til noe. Da blir hun sur og sjalu, slik som i barndommen. vær venner, men sil henne mer og mer ut.. Finn nye venner som ser hele deg og som du føler deg hel med 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #15 Skrevet 6. mai 2020 13 timer siden, Whistler skrev: Hun er bestevenninen din og har ikke gratulert deg med bryllup og hus? Har jeg forstått det riktig så møtes dere ikke veldig ofte til å være bestevenninner. Ikke vær smålig. Overse det i stedet for å søke anerkjennelse. Men hvorfor er det galt å ønske anerkjennelse? Hvis de har vært venner siden barndommen. Anonymkode: a3b81...a3d
Whistler Skrevet 6. mai 2020 #16 Skrevet 6. mai 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvorfor er det galt å ønske anerkjennelse? Hvis de har vært venner siden barndommen. Anonymkode: a3b81...a3d Det er ikke noe galt i å ønske anerkjennelse, men det er jo ikke stas å måtte mase om den. Alle trenger det, men i dette tilfellet har det blitt bryllup, hus og stor mage uten at det har vært annet enn en "like" på FB. Man kan jo også spørre om ikke "bestevenninnen" ikke var i brylluppet, siden hun ikke har sagt gratulerer en gang.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #17 Skrevet 17. mai 2020 5 hours ago, AnonymBruker said: Tydeligvis VELDIG typisk for Kvinneguiden! Å hele forbanna tiden henge sammen med folk man egentlig ikke "liker" i det hele tatt. Bare for å sitte her på Kvinneguiden, og klage og sutre seg fordervet. Anonymkode: e6228...631 Jupp. Noen ganger vokser man fra barndomsvenner og finner nye som gir enn mer glede og bryr seg mer om deg. Istedet for å alltid søke råd på nettet så kanskje det hadde vært en ide for disse å tenke litt selv og kutte ut de man ikke liker.. Anonymkode: bc72a...168
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå