AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #1 Skrevet 5. mai 2020 NAV ringte igår for å tilbud meg en midl. jobb.. er skeptisk til å takke ja mtp corona.. er det ikke sånn at stort sett alt er stengt nå? er arbeidssøkende og ikke oppdatert på sånt lenger. Men synes ikke det er så smart av dem å mase om jobb midt under en epidemi? eller er jeg i overkant hysterisk? Anonymkode: f14c9...582
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #2 Skrevet 5. mai 2020 Just now, AnonymBruker said: NAV ringte igår for å tilbud meg en midl. jobb.. er skeptisk til å takke ja mtp corona.. er det ikke sånn at stort sett alt er stengt nå? er arbeidssøkende og ikke oppdatert på sånt lenger. Men synes ikke det er så smart av dem å mase om jobb midt under en epidemi? eller er jeg i overkant hysterisk? Anonymkode: f14c9...582 Det er vel mange arbeidssteder som kunne trenge litt ekstra arbeidskraft nå, feks sykehjem. Synes du er i overkant hysterisk ja. Anonymkode: ebbac...d4b 6
Pillarguri Skrevet 5. mai 2020 #3 Skrevet 5. mai 2020 Ja, jeg synes du er i overkant hysterisk. De fleste arbeidsplasser er i full gang igjen, og får du mulighet til å få deg jobb så er det bare å slå til. Det skal være tatt hensyn til de ansatte hvis jobben medfører mulighet for smitte. 4
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #4 Skrevet 5. mai 2020 hvilken jobb er det snakk om, ts? Anonymkode: ebbac...d4b
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #5 Skrevet 5. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: hvilken jobb er det snakk om, ts? Anonymkode: ebbac...d4b kantine.. hvordan det? Anonymkode: f14c9...582
Whistler Skrevet 6. mai 2020 #6 Skrevet 6. mai 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: ,,,,,,,,,,,,,, eller er jeg i overkant hysterisk? Anonymkode: f14c9...582 Ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå