Gå til innhold

#"%¤!+&# Glassmagasinet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg mektig irritert. Vi skal i bryllup i morgen, og mannen min var på Glassmagasinet på tirsdag og kjøpte gave på vegne av flere. i spleiset på 12 glass, og han gikk først og hørte om de var krysset av på listene. Det ar de ikke. Så sa han at han gikk og kjøpte 12 stk.

Nå gikk jeg inn på nettsidene og ser at det er krysset av for av det er kjøpt 6 av disse glassene.

Jeg håper inderlig at det er ham, og at det ikke er slik at de ikke noterte det.Dette kan vel ikke være så vanskelig for dem????

Gjest gjest1
Skrevet

Det er vel heller sjelden det IKKE er noe tull med de listene på Glassmagasinet. Trøsten er jo at om de får for mye av noe så er det jo ingen problemer å få byttet det. Bare litt ekstra jobb for brudeparet.

Glassmagasinet i min by klare å være utsolg for middagstallerkner i serviset vi ønsket oss så i følge listen var det kjøpt 0 stk. På gavebordet var det 3 :)

Så bestile vi 5 til da vi var innom for å bytte noe annet og det skulle komme i løpet av neste uke. Da vi ringte de på fredag (skulle ha middagsgjester lørdag og hadde så lyst til å dekke på med nytt servise) så viser det seg at de hadde solg de tallerkenen vi hadde bestilt til noen andre :evil:

Og tror du de har ringt denne uke for å si ifra at tallerknene har kommet inn igjen - NOT!!!

Tenker de skal får høre det neste gang jeg er innom ja.

Skrevet

Glassmagasinet surrer og surrer med vår liste også... Nå har jeg vel "kjeftet" på disse medarbeiderne i 3 butikker i tre forskjellige byer.. Blir eitrenes forbanna over DÅRLIG service!!!!! :roll: (Stakkras folk sier jeg, om de får så mye kjeft...)

Men vi vil jo gjerne ønske oss ting derfra, så må vel bare bite i det "sure eplet"!!

:sinna:

Skrevet

Trodde ikke at det skulle være noen problemer med dem, men der kan man bare se. Skulle jo tro at de hadde lang erfaring på området. Har selv lagt ut liste hos dem...

Skrevet

Det har nok desverre vært mye dårlig omtale av disse listene her på forumet. :(

• 5 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Vi brukte Glassmagasinet i vårt bryllup, desverre - dårlig service, lite varer på lager osv. Og gjestene har snakket mye negativt om deres opplevelse av Glassmagasinet i ettertid.

Så det Glassmagasinet tjente på vår liste har de tapt mange ganger i fremtiden - for ingen av våre gjester vil anbefale liste hos dem i fremtiden. Og vi har flere gifteklare i familien...

Gjest Gjest
Skrevet

Snakker dere om Christiania Glassmagasin

?

Gjest Vigdis_brud05
Skrevet
Snakker dere om Christiania Glassmagasin

?

Ja det er det de snakker om :forvirret:

Skrevet

Sant det, Piper. Men jeg har desverre lest mye dårlig omtale av glassmagasinet sine lister. Mye listerot, ting som mangler på listene, lister som ikke blir lagt ut før i aller siste liten, myyye dobbelt opp. Listene er jo til for at brudeparet skal slippe å måtte bytte så mye. Det verste er at par som har sagt i fra blir møtt med en et "neeeeiiii! Vi gjør AAAAALDRIIII feil! Det er nok dere som har rotet litt." Det er trist.

Skrevet

Vi er også utrolig misfornøyde med listen på GlasMagasinet. Først ble listen vår slettet :overrasket: ! Heldigvis hadde ennå ingen handlet fra den. Etter det har det vært flere feil:

- 8 champagneglass ble krysset av som cocktailglass

- bestikk som ble kjøpt ble halvparten krysset av

- andre ting ble aldri krysset av selv om de ble handlet fra listen

Gjest Gjest_lulu_*
Skrevet

når vi skrev den "ønskelisten" som skulle leveres på glassmagasinet, så gikk hen ene damen rundt sammens med oss. det var hun som skrev alt. men like før bryllupet så kom min mor og spurte hvorfor vi ikke hadde skrevet at vi ønsket oss kaffeservice...men det hadde vi jo skrevet opp på lista..

det hele endte med at jeg raste ned på glassmegasinet, der jeg fikk vite at betjeningen ikke hadde lagt inn den siste siden av ønskelisten inn på sine lister.

alt var bare kluss med glass megasinet. de hadde ingen varer+ masse rot når vi skulle bytte ting...gjestene hadde oxo dårlig erfaring...de ble lovet gavene gang på gang, men fikk de ikke....samme problemet var det for oss, vi hadde bestillt endel som ikke kom, og da det endelig kom, så ringte de ikke og sa i fra, + at noe av det var feil...

tenkte jeg bare skulle legge det inn her..

lykke til alle bruder;)

Skrevet

Oi....vi fikk mange gavekort på Chr.GM til bryllupet.....og bor ikke på samme sted som bryllupet ble holdt...håper virkelig vi får bruke gavekortene i en annen by.....................

Skrevet

Vi har heldigvis ikke lagt liste på Christiania. Et vennepar av oss gjorde det - og de fikk masse likt!

Vi har lagt listen på Tilbords. Der virker det iallefall som om de krysser av etterhvert....

Men at de ikke passer på at varene er inne??? Mamma skulle handle service fra mor og far - da hadde de bare 7 tallerkner.. og mye av servicet manglet.. Godt en er ute i god tid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...