Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eneste jeg liker med den dagen er at det er en rød dag. 

Anonymkode: 3e891...137

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor hater du dagen da? Hvorfor ikke gjøre det til en dag du liker? Gjør det du har lyst til! Gå på fjelltur, dra til skogs, dra på hytten eller sitt hjemme i koseklær og glo på film!

Anonymkode: 4da82...daf

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke fordra 17mai. Hele dagen er bare stress og mas. Heldigvis ikke noe barnetog eller opplegg på skolen i år, og barna er hos far😅

Siste barnetog neste år, etter det tenker jeg 17.mai blit ganske all right👍🏻

Anonymkode: 5b739...067

• Liker 9
Skrevet

Normalt sett ja, men i år skal jeg sitte hjemme for meg selv i joggebukse for meg selv, drikke Champagne, spise snop og se på Netflix fra morgen til kveld. Gleder meg 🥰

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Tenk å hate nasjonaldagen.

Anonymkode: 086ac...92e

• Liker 30
Skrevet

Har ikke et så patetisk liv at jeg går rundt å hater på ting.

• Liker 18
Skrevet

Holder meg hjemme i joggebukse og drikker vin til frokost, lunsj, middag og kvelds. 

Da er den ikke så ille. 😊

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Blir helt kvalm av den ultranasjonalismen, er virkelig ekkelt. 

Anonymkode: b89b7...772

• Liker 9
Skrevet

Ikke jeg, får jo 100% overtidsbetalt for å gå på jobb ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ELSKER 17.mai! Nasjonaldagen vår❤️ Bunad, sommer og sol, champagnefrokost, masse is, leker, tog og alle valser glade rundt i gatene❤️

Anonymkode: 1b7d0...2dc

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hatet 17 mai når jeh spillte i korps. Men etter jeg sluttet elsker jeg den! Champagne frokost, koldtbord, bunad og ser alle som er glad og feirer i sin fineste stas. Føler meg stolt og glad 🥰

Anonymkode: 73ee5...411

• Liker 4
Skrevet

Dagen er fin den, men den overfladiske måten folk velger å "feire" den på...den liker jeg ikke. Pes, mas og stress.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hater virkelig den dagen. Alltid gjort det. Husker at jeg som barn syns det var stress.

Anonymkode: 94de6...252

• Liker 7
Skrevet

Som barn var det bare stress, kjøring hit og dit, pynting her og der. Nå feirer jeg vanligvis 17. mai i joggebukse i sofaen, eller ute på tur. Er ofte ekstra fredelig i fjellet den dagen.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Blir helt kvalm av den ultranasjonalismen, er virkelig ekkelt. 

Anonymkode: b89b7...772

Men hvis du blir kvalm av Norges nasjonaldag så kan du jo bare melde utflytting så må du ikke forholde deg til Norge i det hele tatt! Forøvrig så er en nasjonaldag nasjonalisme, det ligger i ordet og en dag i året er det flott at vi har fokus på Norge.

Anonymkode: 00cd5...d1c

• Liker 24
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gått fra å elske 17. mai til å mislike den. Har barn i barneskolen, og da er hele morgenen stress fra a til å. Så pakker man seg sammen med titusener av andre for å se barnetoget, og så videre til skolen for å være ufrivillig sosial. I tillegg har vi et familiemedlem som feirer bursdagen sin den dagen, og da handler det plutselig om noe annet enn Norges nasjonaldag. Vi har reist til utlandet mange 17.mai'er bare for å unngå hele pakka.

I år skal vi ha verdens beste 17.mai, jeg står for familiær hagefest. Grill, champagne, natursti, kubb og basseng - det skal bli en fest☺️ Ungene gleder seg masse, og det samme gjør vi voksne ☺️

Anonymkode: a50d1...c4e

• Liker 5
Skrevet

Jeg har ikke feirt 17 mai på over ti år, blir alltid skikkelig deprimert (på ekte) denne dagen. Er ikke helt sikker på hvorfor, men det har liksom blitt min tradisjon 😅

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvis du blir kvalm av Norges nasjonaldag så kan du jo bare melde utflytting så må du ikke forholde deg til Norge i det hele tatt! Forøvrig så er en nasjonaldag nasjonalisme, det ligger i ordet og en dag i året er det flott at vi har fokus på Norge.

Anonymkode: 00cd5...d1c

Nationalisme er kvalmt

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker dagen, jeg liker grunnloven, jeg liker hva den står for, hva den er. 

Det jeg ikke liker er hvordan den blir feiret og hvordan den blir brukt. 

Anonymkode: 0683f...f2c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker 17.mai - på avstand. Elsker å se det lokale barnetoget,  ha sending på tvn, spise pavlova og bli vekket av korpset.

Jeg holder meg unna byen, ofte drar vi på hytta og feirer med familie istedet. Gruer meg litt til ungene er større og vi må bli med på alt styret.

Anonymkode: 6c87b...0a4

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...