Gå til innhold

Foreslår skole 2 uker lengre i sommer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fyyy da blir jeg forbannet. Det betyr jeg kun får 14 dager ferie sammen med mine barn. Jeg har tidlig ferie i år. Og jeg går 100 % pluss har 2 i hjemmeundervisning. Fader jeg ble så sur nå. Jeg må da opp 7 hver jævla dag i ferien min for å sende de på skolen. Nei, dummeste forslaget ever. Jeg har jobbet ræva av meg siden landet ble stengt ned, og ser frem til 4 uker fri sammen med barna. Dette kan de ikke gjøre!!

Anonymkode: 053c0...195

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Link? Dette er jo bare tull.

Anonymkode: c4c2b...14d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Da søker du barna ut de to ukene. 

Anonymkode: 9bef5...456

Skrevet

Kven har foreslått det?

AnonymBruker
Skrevet

NRK nyheter nå. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da blir det opprør, både blant lærere og foreldre. Kommer aldri til å skje.

Anonymkode: c83ea...641

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Er det 1.april i dag :klo:

Anonymkode: f3d7d...97d

• Liker 5
Skrevet

Kjem aldri til å gå gjennom. Lærarane har jobba det dei skal og meir til, der er det ikkje meir å hente. Uten lærarar blir det vanskeleg å ha skulane i drift.

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

NRK nyheter nå. 

Bullshit.

Anonymkode: 4ff5a...792

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

NRK nyheter nå. 

Ser det ikke noe sted der. Kan du legge ved link?

Anonymkode: 772c0...16f

• Liker 3
Skrevet

Troll, kanskje? 

AnonymBruker
Skrevet

Det hadde vært fantastisk👍🏻 Ferien er FOR LANG! Sliter hver eneste år med barnepass, siden SFO er stengt i 4 uker. Har kun 3 uker ferie. Lærerne vet ikke h or godt dem har det, bare klaging om at de jobber for mye....

Anonymkode: 0c34f...455

• Liker 12
Skrevet

Dette hadde de som aprilsnarr på vår skole dette året... 😆

Kan slå feil hvis dette stemmer😄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Fyyy da blir jeg forbannet. Det betyr jeg kun får 14 dager ferie sammen med mine barn. Jeg har tidlig ferie i år. Og jeg går 100 % pluss har 2 i hjemmeundervisning. Fader jeg ble så sur nå. Jeg må da opp 7 hver jævla dag i ferien min for å sende de på skolen. Nei, dummeste forslaget ever. Jeg har jobbet ræva av meg siden landet ble stengt ned, og ser frem til 4 uker fri sammen med barna. Dette kan de ikke gjøre!!

Man er mer interessert i ferie enn at barnene dine får utdanning? Kun i kardemommebylandet.....Skjønner du ikke at barna må i framtiden deres konkurrere med en milliard kinesere som blir ganske bra utdannet og ikke bare fattig bonder?   

Anonymkode: c7e9e...987

• Liker 8
Gjest Tutte
Skrevet

Ts, er du sikker på at du ikke har sett på gamle nyheter fra 1 april?😅

AnonymBruker
Skrevet

Haha det hadde vært så sinnssykt uaktuelt hvis det hadde vært sant. 😛 Mitt barn har ikke hatt ferie, han har hatt hjemmeskole og jobbet hardt. Han fortjener ferien sin. :)

Anonymkode: d11b4...7bb

• Liker 6
Skrevet (endret)

Det står absolutt ikke noe som helst om dette på nrk.no. Det står heller ikke noe om det i nettavisene. Uansett, så vil ikke dette gå igjennom. Lærerne har jobbet knallhardt for å få til hjemmeskole med videomøter, oppgaver/lekser/innleveringer og oppfølging. Og elevene har også jobbet knallhardt. Så både lærerne og elevene fortjener sommerferien sin på 8 uker.

Endret av Kittykat
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det var på nyhetene nrk 1. Se i appen. 23.00 nyhetene. De intevjuet et forslag om at de burde tatt igjen tapt skolegang for at ikke de svake elevene skulle falle fra. Jeg lyver da ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Vi fikk melding fra rektor om dette allerede første dagen i april, så vi har visst det lenge😜

Anonymkode: e88dd...d52

• Liker 3
  • Opprett ny...