AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #1 Skrevet 5. mai 2020 Jeg har fått kraftig juling av mannen min. Er ganske hardt skadd. Er det noen som har opplevd noe slikt? Og vet om en flink bistandsadvokat på Østlandet? Jeg trenger hjelp til å anmelde. Hilsen fortvilet dame Anonymkode: 1294f...bf7
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #2 Skrevet 5. mai 2020 Ingen tips til advokat, men dokumenter ALT. Og ring gjerne politiet Anonymkode: 21039...824
Fjonga Skrevet 5. mai 2020 #3 Skrevet 5. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ingen tips til advokat, men dokumenter ALT. Og ring gjerne politiet Anonymkode: 21039...824 Jeg har vært i kontakt med politiet og alt er dokumentert. Må bare finne en skikkelig flink advokat som kan dette fagfeltet. Ikke en som for det meste holder på med dødsbo og kontrakter og slikt. Heldigvis har vi ikke barn sammen. Og jeg er nå på et sikkert sted. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #4 Skrevet 5. mai 2020 2 minutter siden, Fjonga skrev: Jeg har vært i kontakt med politiet og alt er dokumentert. Må bare finne en skikkelig flink advokat som kan dette fagfeltet. Ikke en som for det meste holder på med dødsbo og kontrakter og slikt. Heldigvis har vi ikke barn sammen. Og jeg er nå på et sikkert sted. Odd Hovde fra Ålesund. Anbefales på det sterkeste!! Anonymkode: 59d4d...8bd
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #5 Skrevet 5. mai 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Odd Hovde fra Ålesund. Anbefales på det sterkeste!! Anonymkode: 59d4d...8bd Takk for tips! Men det blir kanskje litt langt unna? Tenkte litt mer sentralt på Østlandet om det er mulig. Anonymkode: 1294f...bf7
Hr. Aktiv Skrevet 5. mai 2020 #6 Skrevet 5. mai 2020 Her må da et eller annet krisesenter kunne bistå og hjelpe? 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #7 Skrevet 5. mai 2020 6 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Her må da et eller annet krisesenter kunne bistå og hjelpe? Jeg har det greit nå og har fått god hjelp av sykehus og lege. Har et trygt og fint sted å være så føler jeg ikke trenger noe krisesenter nå. Men trenger en flink advokat som kan hjelpe meg i denne prosessen. Anonymkode: 1294f...bf7
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #8 Skrevet 5. mai 2020 Søk opp advokat som jobber med vold i nære relasjoner Anonymkode: a9131...b07
Ulven Skrevet 5. mai 2020 #9 Skrevet 5. mai 2020 Advokat Annie Braseth på Hønefoss er ei dyktig og skarp dame. Om hun jobber med vold i nære relasjoner vet jeg ikke, men hun jobber iallefall med familierelaterte saker. 1
Sokkar Skrevet 5. mai 2020 #10 Skrevet 5. mai 2020 30 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Her må da et eller annet krisesenter kunne bistå og hjelpe? 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har det greit nå og har fått god hjelp av sykehus og lege. Har et trygt og fint sted å være så føler jeg ikke trenger noe krisesenter nå. Men trenger en flink advokat som kan hjelpe meg i denne prosessen. Anonymkode: 1294f...bf7 Han er inne på et poeng. Krisesenter setter ofte folk i kontakt med advokater, derfor kan de ha tips om hvem de har "avtale" med. Det er ofte folk som har mange slike saker, så de kan det de driver med 😊 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #11 Skrevet 5. mai 2020 Hadde ikke politiet forslag? Anonymkode: b9b2f...8ec
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #12 Skrevet 5. mai 2020 Thomas Benestad, Eva Frivold og Nikolai Paasche Anonymkode: fcf2e...ac9 2
Gjest Alterego666 Skrevet 6. mai 2020 #13 Skrevet 6. mai 2020 Dersom det er grov og dokumentert vold, hvorfor anmelder ikke politiet selv? Det gjør de ofte i familie- og voldssaker.
Gjest Hildur70 Skrevet 6. mai 2020 #14 Skrevet 6. mai 2020 Enig med Hr.Aktiv. Krisesenteret vet helt sikkert om gode advokater på det feltet
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #15 Skrevet 6. mai 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Thomas Benestad, Eva Frivold og Nikolai Paasche Anonymkode: fcf2e...ac9 Kan underskrive på at Thomas Benestad er dyktig og empatisk! Ellers er Marte Inderberg Bastiansen en fantastisk advokat. Hun er en dyktig jurist, og god på kommunikasjon (det er det ikke alle bistandsadvokater som er). Dessuten delte hun noen innsikter med meg, som har hjulpet meg videre i livet. Anonymkode: a8f1e...7e8 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #16 Skrevet 6. mai 2020 5 minutter siden, Hildur70 skrev: Enig med Hr.Aktiv. Krisesenteret vet helt sikkert om gode advokater på det feltet Krisesenteret er en del av offentlig sektor, de skal åpenbart ikke anbefale advokater (som driver næring i privat sektor). For å presisere: Å anbefale brukere å ta kontakt med en advokat er greit, men det er ikke greit at de anbefaler spesifikke advokater på bekostning av andre. Jeg jobber også i offentlig sektor, og blir ofte bedt om å gi anbefalinger av gode private tilbydere på mitt felt. Det har jeg ikke lov til, og jeg ville ha fått kraftig advarsel dersom jeg hadde gjort det. Håper ikke denne praksisen er utberedt andre steder i offentlig sektor, det er ekstremt uprofesjonelt! Anonymkode: a8f1e...7e8
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #17 Skrevet 6. mai 2020 På 5.5.2020 den 23.05, AnonymBruker skrev: Takk for tips! Men det blir kanskje litt langt unna? Tenkte litt mer sentralt på Østlandet om det er mulig. Anonymkode: 1294f...bf7 Han reiste tvers over landet for å bistå min kusine i en lignende sak. Han er helt eksepsjonelt dyktig! Aldri møtt en så hjertevarm mann med så stor omsorg for sine klienter og killer instinct i retten. Anbefaler ham virkelig, han er enestående og du vil ikke angre om du tok en telefon til praksisen han driver med sin kone Anonymkode: 59d4d...8bd 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #18 Skrevet 7. mai 2020 På 7.5.2020 den 0.26, AnonymBruker skrev: Han reiste tvers over landet for å bistå min kusine i en lignende sak. Han er helt eksepsjonelt dyktig! Aldri møtt en så hjertevarm mann med så stor omsorg for sine klienter og killer instinct i retten. Anbefaler ham virkelig, han er enestående og du vil ikke angre om du tok en telefon til praksisen han driver med sin kone Anonymkode: 59d4d...8bd Tusen takk! ❤️ Anonymkode: 1294f...bf7 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #19 Skrevet 7. mai 2020 På 6.5.2020 den 8.50, AnonymBruker skrev: Krisesenteret er en del av offentlig sektor, de skal åpenbart ikke anbefale advokater (som driver næring i privat sektor). For å presisere: Å anbefale brukere å ta kontakt med en advokat er greit, men det er ikke greit at de anbefaler spesifikke advokater på bekostning av andre. Jeg jobber også i offentlig sektor, og blir ofte bedt om å gi anbefalinger av gode private tilbydere på mitt felt. Det har jeg ikke lov til, og jeg ville ha fått kraftig advarsel dersom jeg hadde gjort det. Håper ikke denne praksisen er utberedt andre steder i offentlig sektor, det er ekstremt uprofesjonelt! Anonymkode: a8f1e...7e8 Jeg fikk anbefalt to advokater på krisesenteret. Fikk navn og tlf nr. Den ene var sterkere anbefalt enn den andre og jeg valgte da denne. Skulle de ikke ha gjort det? Dette var på krisesenteret i Skien. Anonymkode: 18e7d...f26
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå