Gå til innhold

Statsministeren - målet er å åpne Norge før ferien

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hun gjentar også at vi ikke kan åpne alt samtidig. Vi må åpne det sammen over tid. Med andre ord kan ikke folk ta helt av ennå. 

Screenshot_20200505-223445~2.jpg

Anonymkode: fe808...4d4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer vel an på om folk ellers holder avstand. Om folk tror åpning er det samme som at de kan leve som før (eller velger å tro det fordi de er lei) kommer det kanskje ikke til å virke.

Anonymkode: e2d48...bb4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er lov å håpe men ikke å være dumsnill. Det logiske ville fortsatt være å forsterke tiltakene, ikke lette på dem. Varigheten bør i første omgang settes til minst ett år.

Anonymkode: 77b3b...ddb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer vel an på om folk ellers holder avstand. Om folk tror åpning er det samme som at de kan leve som før (eller velger å tro det fordi de er lei) kommer det kanskje ikke til å virke.

Anonymkode: e2d48...bb4

Det er sant. Folk har alt begynt å bli for slappe fordi de hører at smitte tallene er lave. 

Anonymkode: fe808...4d4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke livsnødvendig å gå på restaurant fotballkamper kino teater reise  ++ . Derimot ser jeg nødvendigheten av å få de minste barna i barnehage og småskole!

Anonymkode: 7f20e...257

AnonymBruker
Skrevet

Uteserveringen i Oslo så populær ut på Dagsrevyen nettopp!

AnonymBruker
Skrevet

Bare vent, om to uker så bla bla bla

Anonymkode: 875e1...933

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke livsnødvendig å gå på restaurant fotballkamper kino teater reise  ++ . Derimot ser jeg nødvendigheten av å få de minste barna i barnehage og småskole!

Det er veldig mye som ikke er livsnødvendig . Men Gud hvor mye bedre livskavaliteten blir den dagen jeg kan ta med familien og pasientene/ brukerne mine på fotballkamp igjen! 

Anonymkode: e7bd7...a6b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er veldig mye som ikke er livsnødvendig . Men Gud hvor mye bedre livskavaliteten blir den dagen jeg kan ta med familien og pasientene/ brukerne mine på fotballkamp igjen! 

Å se på fotballkamper er utrolig kjedelig og meningsløst ! ! !

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er kanskje ikke livsnødvendig for oss nei, men for de som eier disse stedene er det nok det. 

Anonymkode: a175e...b61

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Du hadde nok sett nødvendigheten av restauranter, kultur og reiseliv også, dersom du jobbet der selv.

Anonymkode: 7e7f5...69e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å se på fotballkamper er utrolig kjedelig og meningsløst ! ! !

For deg er det sikkert det. Men for veldig mange andre gir det mye mening. Jeg jobber med en gruppe sårbare mennesker. For mange av dem er fotball et veldig viktig holdepunkt i livet. Jeg blir så trist av å se hvor nedfor de blir hver eneste gang vi bekrefter at det desverre ikke blir noe fotball ennå. 

Er mye jeg også synes er kjedelig,  men har ikke noe behov for å fortelle at deres interesser er meningsløse.

Hva gir det deg????

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Etter nesten to måneders nedstengning av samfunnet, så skal vi nå nærme oss det som i realiteten er den svenske modellen. For et fullstendig meningsløst tiltak og bortkastet tid. 

Anonymkode: 24052...cf1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå som folk skal ut å drikke på byen og sånn, det er da det vil ta seg opp igjen. Jeg er overbevist om at barer og arrangementer med alkohol er hot spots for corona. Vi vet corona smitter hovedsaklig fordi man får det på hendene, og tar seg i ansiktet. Så havner viruset i kroppen enten via munn, nese eller øyne.

Tenk tilbake på den smittede bartenderen i Ischgl. Står der med et fat fullt av fylte shot glass. Hva gjør gjestene? Tar det rett i munnen... Når edrue folk begynner å drite i tiltakene, tør jeg ikke tenke på hva fulle folk kommer til å gjøre.

Anonymkode: 57a4f...d07

• Opprett ny...