AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #1 Skrevet 5. mai 2020 Nok en bekymringsmld kom inn til bv ang far. Jeg fikk full omsorg for snart 1 år siden og alt har vært bra. Men, så har far vært med de noen få timer og en mld ble sendt. Greit det, men jeg sliter med far og samværet. Nå sa bv at de skulle sende far beskjed om den mld, men imellomtiden skulle ikke jeg nevne noe til far. Skriver de i brevet at jeg vet dette blir alt vanskeligere for meg. Han har tidligere vært sint på meg og avtalt direkte med barna. Noe som gikk meget dårlig. Kan jeg prate med bv å si at siden ikke jeg skal si noe så vil jeg heller ikke at de nevner at jeg var i samtale om dette? Anonymkode: f19c9...259 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #2 Skrevet 5. mai 2020 Ja, ring dem i morgen. Anonymkode: bd713...e8c 6
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #3 Skrevet 5. mai 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, ring dem i morgen. Anonymkode: bd713...e8c Tenkte det,men det blir ikke for dumt? Føler de setter meg opp i ett hjørne her. Litt som skolen til eldste før. Rektor sendte pga far, men nevnte ikke lærerne så de ikke skulle oppleve fars vrede. Så sendte hun bekymring på at ikke jeg var nok bekymret.. Har samarbeidet bra med bv hele veien, men far er ett stort problem. Anonymkode: f19c9...259
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #4 Skrevet 5. mai 2020 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenkte det,men det blir ikke for dumt? Føler de setter meg opp i ett hjørne her. Litt som skolen til eldste før. Rektor sendte pga far, men nevnte ikke lærerne så de ikke skulle oppleve fars vrede. Så sendte hun bekymring på at ikke jeg var nok bekymret.. Har samarbeidet bra med bv hele veien, men far er ett stort problem. skolen nevner ikke hvilke lærere som er bekymret i en melding. Kun rektor signerer. 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: f19c9...259 Anonymkode: f1f95...d66
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #5 Skrevet 5. mai 2020 Utrolig dårlig håndtering av barnevernet å si du ikke skal si noe, du oppfører deg heller ikke som om du er den med omsorgen, for alle avgjørselser taes av deg alene med omsorg! Barnevernet skal ikke fortelle deg hva du skal gjøre, men kan råde bare. Jeg synte du selv skal delta på samtale med far sammen med de slik at ikke de lager en drama suppe. Du overlater ansvaret til de ved å utebli fra samtalen. Husk: DU er den med omsorgen, ikke barnevernet. De kan bare veilede/hjelpe. Anonymkode: 82f62...8d8 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #6 Skrevet 5. mai 2020 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenkte det,men det blir ikke for dumt? Føler de setter meg opp i ett hjørne her. Litt som skolen til eldste før. Rektor sendte pga far, men nevnte ikke lærerne så de ikke skulle oppleve fars vrede. Så sendte hun bekymring på at ikke jeg var nok bekymret.. Har samarbeidet bra med bv hele veien, men far er ett stort problem. Anonymkode: f19c9...259 Du skal selvfølgelig ikke stå ansvarlig for far eller meldingen. Ring dem i morgen, fortell dem hvilken situasjon de setter deg i og avtal eventuelt et møte sammen med barnevernet og far når meldingen skal presenteres. Anonymkode: bd713...e8c 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #7 Skrevet 6. mai 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Utrolig dårlig håndtering av barnevernet å si du ikke skal si noe, du oppfører deg heller ikke som om du er den med omsorgen, for alle avgjørselser taes av deg alene med omsorg! Barnevernet skal ikke fortelle deg hva du skal gjøre, men kan råde bare. Jeg synte du selv skal delta på samtale med far sammen med de slik at ikke de lager en drama suppe. Du overlater ansvaret til de ved å utebli fra samtalen. Husk: DU er den med omsorgen, ikke barnevernet. De kan bare veilede/hjelpe. Anonymkode: 82f62...8d8 De møter ikke far, han nekter det. Men, de sender han ett brev. Anonymkode: f19c9...259
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå