Gå til innhold

Har jeg vært dum nå som har sagt ja til shopping?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Datteren min og venninna pleier å feire bursdagen sin sammen å invitere alle jentene. Det ble det ingenting av i år. Null bursdag. Men, de ønsket seg en ting de kunne gjøre sammen, og det var å dra på en liten shoppingtur sammen på nærmeste kjøpesenter. Vi mammaene endte opp med å si ja. Det er nesten ingen påvist smittede i kommunen. Kjøpesenteret er veldig stille og rolig om dagen, og vi drar på et tidspunkt det er minst mulig folk. De ville gå å kikke litt alene. De er 10 år. Vi mammaene skal være med, men la de få gå litt selv.

Men, er dette egentlig ok? Altså, jeg vet jo at det er lov, men er vi helt idioter som tillater dette?

Anonymkode: 66aa7...c81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La jentene kose seg noen timer med shopping, ingen fare 😊 Vask hender, ha med antibac og hold avstand (føler meg teit som sier det, men ja, alle sier det jo til alle hele tiden).

• Liker 1
Skrevet

Nå åpnes samfunnet gradvis opp. Butikker, kafeer og så videre. Til og med kino. Da er det jo meningen at vi skal bruke dem. Alle retningslinjer fulgt og alt det der.

Hva er poenget med å åpne igjen hvis alle fortsetter å sitte hjemme?

Dra på shopping, dere. :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere to kan ta mamma-kaffe og la jentene gjøre seg noen runder:) Gled dere over at de begynner å bli mer selvstendige! Minn dem på håndvask, ikke ta seg i ansiktet, avstand, ha antibac på lur osv. Det går nok helt fint:)

Anonymkode: 3c03a...afc

• Opprett ny...