Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Melli
Skrevet

Noen som kan anbefale meg en dekkende foundation. Jeg har en del acne arr som jeg veldig gjerne vil skjule. Jeg bruker det ikke hverdag,men når det er noe spesielt. Jeg har veldig lys hud, så jeg sliter virkelig med å finne en som matcher huden min. Har lurt litt på den nye Lorèal har kommet med nå (husker ikke hva den heter), den som mange nyanser å velge mellom. Er det god dekkevne på den?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Kanebo har dekkende foundations. Ville ikke satset på L'Oreal eller andre billigmerker. Disse har etter min erfaring en tendens til å gi en pudrete finish, og det må man unngå hvis man har arr. Du kan be om prøve på foundatins i parfymeriet og prøve deg frem.

Og Kanebo har nyanser som er perfekt til lys hud!

Gjest Julianne
Skrevet

NÅ kan jeg anbefale min favoritt!!!

Helena Rubinstein Sensual Clone Perfect complexion Creator Velvet Powder Finish!

Den dekker heeeelt perfekt-men ser naturlig ut! :) Syns ofte mange foundations som dekker blir unaturlige på huden,men ikke denne...Endelig! :)

Huden blir jevn,matt og ser naturlig ut(bare prøv forskjellige farger i ANSIKTET før du kjøper).

Den er nokså dyr egentlig,men jeg syns den absolutt er vært det.

Passer kjempe bra til min hud som er normal og fet i T-sonen.

Om du ønsker en grei og praktisk foundation stick er Shiseido kjempe bra. Den dekker godt og ser også naturlig ut!

Er det Loreal True Match du tenker på?? Har ikke prøvd den,men en venninne av meg kjøpte den og hun ble veldig skuffet-la seg oppå huden og da synes den jo mye bedre... Men prøv den i ansiktet ditt,så ser du. Den finnes ihvertfall i mange ulike farger...HR kan også fåes i lys farge.

Håper jeg hjalp deg litt på vei :wink:

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

Noen av disse som fremhever tørre flekker?

Gjest Julianne
Skrevet

Nå er ikke jeg den beste til å svare egentlig siden jeg ikke har tørr hud. Av og til får jeg tørre områder(særlig på kinna),men den til HR blir ikke "skjoldete" eller fremhever de tørre flekkene... Den fra Sisheido har jeg ikke for tiden,men kan ikke huske den var noe problemer med den...

Vil også si at den fra HR kan for noen bli litt for mye på dagtid...selv syns jeg den passer best på kveldstid.

Skrevet

Jeg har slitt med å finne pudder, foundation eller lignende som ser naturlig ut, dekker og ikke fremhever min til tider tørre hud over bla.a. nesen.

Hadde gitt opp, til jeg forsøkte Kanebo pudderet.

Bruker YSL touch eclat (skrives det sånn?) consealer først, deretter Kanebo pudder.

Jeg har bare en ting å si: modellhud!!!

Jeg skal ALDRI mer kjøpe billig pudder eller foundation!!!

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

Hva heter dette Kanebo pudderet?

Gjest Gjesta
Skrevet

Helena Rubinstein Sensual Clone Perfect complexion Creator Velvet Powder Finish!

Hvordan skal man huske DET i parfymeriet, da! :ler: *notere ned på en stor lapp*

Gjest gjest1
Skrevet

Det er vel Kanebo Total Finish det er snakk om her. Personlig synes jeg dette pudderet har en tendens til å fremheve tørre partier og aknearr.

Gjest Gjesta
Skrevet
Det er vel Kanebo Total Finish det er snakk om her. Personlig synes jeg dette pudderet har en tendens til å fremheve tørre partier og aknearr.

Pluss at det virker som om det tetter porene. Huden min ble alltid grå og stygg etter en periode med Total Finish.

Gjest Lilleulv i.i.
Skrevet

Pluss at det virker som om det tetter porene. Huden min ble alltid grå og stygg etter en periode med Total Finish.

:Nikke: samme her... min hud hater det pudderet... og det ser ikke så naturlig ut som de skal ha det til heller. blir for pudrete.

lurer på å prøve kanebo cream finish eller HR sensual clone neste gang. ikke helt bestemt meg. men liker ikke så dekkende om sommeren, så det blir ikke før til høsten...

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

Hva er forskjellen på Kanebo Cream finish og Total finish?

Skrevet

kanebo pudderet er veldig bra og dekkende, men det blir for mye på dagtid. Men kjempefin til en kveldsmake-up. Ellers kan jeg anbefale foundations fra make-up store, de er kjempegode! Også Clinique har gode foundations for alle hudtyper, du finner garantert en som paser for deg!

Gjest gjest1
Skrevet
Hva er forskjellen på Kanebo Cream finish og Total finish?

Cream finish er en kremfoundation i krukke, og Total finish er pudderfoundation i fast form.

Skrevet

Må bare benytte sjansen til å reklamere for mitt favoritt produkt :

Helena Rubinstein Spectacular Make-Up.

Det er en makeup-krem som dekker godt (ikke bruk mye!!), og den finnes i mange nyanser.

Be om prøver i parfymeriene slik at du kan prøve produktet hjemme på nyvasket hud.

Lykke til!! :wink:

Klem, Camilla.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...