AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #1 Skrevet 5. mai 2020 Hei, jeg trenger litt hjelp med BH størrelsen min. Usikker på om man blir målt i undetøysbutikker nå som det er virus ute å går? Jeg har alltid brukt 75B i min ungdomstid, men jeg har alltid følt at skålene har vært litt for store. Noen ganger passet de, andre ganger ikke. Går ut ifra at det har med hvilken klesskjede de kommer fra, etter det jeg har lest på nettet nå i ettertid. Jeg kjøpte en del i 75A for en kort stund siden fordi jeg har så små pupper, så tenkte jeg at det måtte jo passe, men de passer heller ikke skålene og er altfor stramme rundt.. Kjøpte meg målebånd i dag og målte 82 cm under brystene og 93 cm rundt selve brystene, la det inn på Change sin BH guide og der kommer det opp 75D? Kan dette stemme? Hvis det er til hjelp, puppene mine er myke og så små at de såvidt fyller min egen hånd og så er de litt slappe etter graviditet og amming 😂 Anonymkode: 3f341...7dd
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #2 Skrevet 5. mai 2020 Min erfaring er at størrelser er bingo. Sammen med at passformen har mye å si, i tillegg til forskjeller mellom merker må du bare prøve deg frem. Generelt bruker mange for liten cup og for stort bånd rundt, så kan godt være det stemmer. Anonymkode: 31afb...a72 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #3 Skrevet 5. mai 2020 Når det åpner igjen kan du gå og få hjelp på undertøysbutikk, det gjorde jeg. Det var så utrolig verdt det, har aldri hatt det så behagelig før! Anonymkode: fedca...5a3
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #4 Skrevet 5. mai 2020 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: *snipp* Kjøpte meg målebånd i dag og målte 82 cm under brystene og 93 cm rundt selve brystene, la det inn på Change sin BH guide og der kommer det opp 75D? Kan dette stemme? Hvis det er til hjelp, puppene mine er myke og så små at de såvidt fyller min egen hånd og så er de litt slappe etter graviditet og amming 😂 Anonymkode: 3f341...7dd Jeg har lignende mål som deg og jeg bruker 75D/70E som oftest. Men det kommer mye an på bh-typen. De eneste jeg får til å sitte godt og behagelig er minimizers, ellers kommer cupen for høyt opp i armhulen til meg, og opplever å få direkte gnagsår av enkelte av mine BH. Anonymkode: 12c7d...09c
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #5 Skrevet 5. mai 2020 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg trenger litt hjelp med BH størrelsen min. Usikker på om man blir målt i undetøysbutikker nå som det er virus ute å går? Jeg har alltid brukt 75B i min ungdomstid, men jeg har alltid følt at skålene har vært litt for store. Noen ganger passet de, andre ganger ikke. Går ut ifra at det har med hvilken klesskjede de kommer fra, etter det jeg har lest på nettet nå i ettertid. Jeg kjøpte en del i 75A for en kort stund siden fordi jeg har så små pupper, så tenkte jeg at det måtte jo passe, men de passer heller ikke skålene og er altfor stramme rundt.. Kjøpte meg målebånd i dag og målte 82 cm under brystene og 93 cm rundt selve brystene, la det inn på Change sin BH guide og der kommer det opp 75D? Kan dette stemme? Hvis det er til hjelp, puppene mine er myke og så små at de såvidt fyller min egen hånd og så er de litt slappe etter graviditet og amming 😂 Anonymkode: 3f341...7dd Det høres ikke helt riktig ut, men det er bare å prøve en på å se om det stemmer. Det jeg finne sier at du er en 80A/85A. Ikke at de størrelsene egentlig finnes dessverre 😅 Jeg er 80B og den finnes heller ikke. Eller de finnes, men i veldig begrenset opplag. Lindex sin «Diva» (tror jeg det var) kommer i alle slags størrelser og cupper. Men de fleste 80+ begynner på C. Men en 75B skal i teorien være det samme som en 80A, så det burde jo passe med hva du alltid har brukt. Men kan hende du bør teste ut en annen passform. Jeg tok meg en tur ut selv, fant frem en haug av BHer i litt ulike størrelser for å teste litt og fant frem til noen jeg synes satt godt https://www.kappahl.com/nn-NO/guider/dame/bh-guide/?gclid=Cj0KCQjwncT1BRDhARIsAOQF9Lmbpsr-MLXGrbSGM3CSZkiw9lAkWNW_TP7doxrVeAF9GIW0b8etq7waAkAuEALw_wcB Anonymkode: 80bf1...349
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #6 Skrevet 6. mai 2020 Tusen takk for alle innslag! Ser ut som jeg får bestille et par størrelser i litt forskjellige former fra en skikkelig undertøybutikk, i stedet for H&M som jeg alltid har gått til.. Må helst ha nye nå siden de jeg har dreper meg hvis jeg bruker dem Anonymkode: 3f341...7dd
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #7 Skrevet 6. mai 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for alle innslag! Ser ut som jeg får bestille et par størrelser i litt forskjellige former fra en skikkelig undertøybutikk, i stedet for H&M som jeg alltid har gått til.. Må helst ha nye nå siden de jeg har dreper meg hvis jeg bruker dem Anonymkode: 3f341...7dd Gjør det! Det er helt magisk med bher som plutselig passer. Jeg deler livet mitt inn i før og etter Anonymkode: 31afb...a72
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #8 Skrevet 19. mai 2020 Hei igjen, jeg var på Change i dag og de målte faktiskt. De spritet hender, brukte hansker og alle BHer har vært og skal i karantene. Jeg ble faktisk målt til 75D! Prøvde litt forskjellige typer, litt opp og ned i størrelse, men de beste var definitivt i 75D og 75C. Så da skal det bestilles inn de størrelsene i de typene jeg likte 😊 Veldig glad for at jeg gikk dit, de var så sykt behagelige og satt helt perfekt. Det blir et helt nytt liv framover! Dyktige folk! Anonymkode: 3f341...7dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå