jenta96 Skrevet 5. mai 2020 #21 Skrevet 5. mai 2020 Skal på frokost til en venninne (vi blir 5 personer til sammen) og så tenkte jeg å gå en fjelltur alene senere på dagen. Liker ikke å stresse rundt i byen med store folkemengder uansett, så at togene utgår plager meg ikke
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #22 Skrevet 5. mai 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Lage god frokost med en venninne, se om det blir noen alternative 17.mai arrangement, og så spille mariocart i bunad Jeg slanket meg inn i den så bunaden skal på samma faen om jeg er alene hjemme Anonymkode: 9247b...a2e Hurra for deg! Jeg hadde ment slanke meg så jeg passet bunaden jeg arvet etter svigermor, men det ble ikke noe av det... Så neste år SKAL jeg ha den på uansett hva. Får såvidt på stakken, men må ha sportsBH på for å presse brystene nesten helt flate. Anonymkode: fc07c...fa3
MyMichelle Skrevet 5. mai 2020 #23 Skrevet 5. mai 2020 Jeg skal bake en kake, og vi lager god middag. Bare samboeren og jeg. Vi kommer til å kikke på TV og se om vi finner noe der som kan gi 17. maistemmning. Henger som vanlig opp flagg på verandaen. Og pynter inne med lys i nasjonalfargene, og et lite flagg. Samt en hvit duk med røde og blå striper. Finner jeg det lille samiske flagget, pynter jeg med det også. Det vil si at alt er som vanlig, bortsett fra at vi ikke går ut for å se på toget, og ikke feirer sammen med andre.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #24 Skrevet 5. mai 2020 Samboer og jeg skal vel ikke gjøre noe annet enn vi pleier på en søndag, slappe av og ut i skogen med hunden. Om det er fint vær så kanskje vi tar en pils på verandaen. Så mye folk og bråk som det er på 17. mai, så gjør det seg best på tv. Anonymkode: 4c39b...b29
Meadow Skrevet 5. mai 2020 #25 Skrevet 5. mai 2020 Hjemme, bare jeg og samboeren. Kanskje vi tar en telttur natt til 17. Ellers har jeg tenkt til å kjøpe inn ekstra god mat og drikke.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #26 Skrevet 5. mai 2020 Skal feires med pomp og prakt. Skal lese hele grunnloven for meg selv, og oppfordrer alle andre nordmenn til å lese den også. Ikke siden 1945 har vi hatt en situasjon hvor 17. mai har større symbolverdi. Samtidig som det Norske flagg skal til topps skal FN-flagget og den ufyselige starfishringen (SDG-ringen for de som ikke skjønner referansen) dems printes ut på dasspapir og brukes til det det passer best til etter en lang dag med mye pølser og is. Anonymkode: c9a94...f8e
Anbefalte innlegg