Gå til innhold

Dere unge/voksne uten barn. Planer for 17mai?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Feirer du alene eller skal du treffe noen? Venter på regler, men noen har kanskje bestemt seg.

Anonymkode: 6d3a2...e26

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Feirer med familien den dagen, men er singel så faller vel innenfor den kategorien du etterspør. Skal kanskje til byen en tur også, men hovedgreia skjer hjemme hos familien (jeg er permittert så måtte flytte hjem for en tid...). 

Jeg har faktisk sydd et munnbind med nasjonalfarger som kan bli morsomt å bruke i tillegg til kjole den dagen. 

Hadde seriøst aldri trodd jeg skulle feire 17. Mai med munnbind om du hadde spurt meg for et år siden, men men... 

Blir litt nasjonalistisk vri på det hele i hvertfall  :)

Anonymkode: 48d14...9e5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Som alltid med unge voksne barn så feirer jeg ikke lengre :) 

Anonymkode: beb79...3fa

AnonymBruker
Skrevet

17. mai går nok som normalt bare uten å dra til byen og se på tog. Vi samles noen få venner for å spise og drikke :) 

Anonymkode: e4a02...733

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Får besøk av et vennepar og skal spise god mat. Vanligvis spiller vi i korps hele gjengen, med påfølgende fest, men det utgår i år. 

Anonymkode: 7eb37...2ad

AnonymBruker
Skrevet

Normalt gleder jeg bare til en fridag hvor jeg slapper av. Men i år så faller jo 17.mai på en søndag, så det blir nok som en vanlig søndag men en langtur i fjellet. 

Anonymkode: c2a6d...0c9

• Liker 2
Skrevet

Planer for 17-mai har jeg ikke hatt siden 2012, tror jeg. Men det har jo stort sett blitt en spontan tur for å se på folkelivet uansett.

Jeg liker å se på sendingene på TV, og kommer til å savne det i år. Jeg er bare ikke så glad i å være midt oppi styret selv.

Gjest Alexz
Skrevet

Feirer som vi alltid gjør, med god mat, vin og venner i hagen .

AnonymBruker
Skrevet

Fylle😁

Anonymkode: 6c303...da0

• Liker 1
Skrevet

Skal nok sove lenge og slappe av. Spennende saker. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lage god frokost med en venninne, se om det blir noen alternative 17.mai arrangement, og så spille mariocart i bunad :fnise: Jeg slanket meg inn i den så bunaden skal på samma faen om jeg er alene hjemme :hoho: 

Anonymkode: 9247b...a2e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Blir hengekøyetur med naboen i marka. 

Anonymkode: 9186c...332

• Liker 2
Skrevet

Party like its 1699

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Champagnefrokost! Håper vi blir samme gjengen som alltid, men vi må først se hva de nye smittetiltakene (hvor mange som kan møtes) blir.

Anonymkode: 24706...273

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fylle😁

Anonymkode: 6c303...da0

Bensin?

Anonymkode: f2988...d65

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det blir nok bare en rolig dag inne med meg og mannen, og en god middag. 

Anonymkode: 2515e...fb1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet når tiltakene er klar for 17mai?

Anonymkode: 6d3a2...e26

Skrevet

Helt ærlig? Jeg bryr meg ikke om 17 mai og har lite tradisjon å gjøre noe stort ut av det. Kanskje litt mer koselig middag med bobler (med partner). Ellers unngår å treffe folk eller være mye i offentlighet fordi jeg vil ikke risikere å smitte min far på 70. 

Gjest Kaffemonster
Skrevet

Kommer ikke til å gjøre noe spesielt. Har ikke feiret den dagen siden jeg var barn.

Skrevet

Spleise-brunch hjemme hos en venninne. Vi blir bare tre, og vi har omgåttes hverandre hele tiden i løpet av dette så det skal gå bra. Ikke noe å gå ut for her, siden stedet der feiringen vanligvis finner sted er stengt og skal være stengt på 17.mai også, derfor blir det sikkert bare oss tre og mye god mat og drikke.

• Opprett ny...