Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har tatt fettsuging av magen her? Erfaringer? Jeg skal på konsultasjon i morgen, da jeg har en mage som plager meg etter graviditet. Men jeg har hatt keisersnitt og er redd fettsuging ikke holder for meg på grunn av arret?

Anonymkode: 7ed8b...dc9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tatt fettsuging på mage, men ikke for samme grunner som deg. Var veldig skjevt fordelt fett og fikk aldri ujevnhetene vekk, var veeeldig tydelig på meg! Nå er det så og si ikke synlig lengre, er noe som mangler og får dekt ny operasjon som jeg skal ha nå på fredag faktisk. Jeg har arr etter blindtarmen, det kom positivt med, de gikk inn der jeg allerede har arr ☺️

Anonymkode: 96076...68e

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Hadde du mye heng/mye mage? Ble det mye bedre etterpå? Altså at magen ble flat hvertfall? 😊 jeg har en del heng fra keisersnittet og en annen kirurg sa at henger kunne blitt forverrert. Men denne kirurgen nå mente jeg virkelig burde komme på konsultasjon for en second opinion. Tror han tenker siden jeg er så ung kan det være en løsning.

Anonymkode: 7ed8b...dc9

Skrevet

Er som regel en kombinasjon av underhudsfett, løs hud og diastase etter en fødsel, det er ikke sikkert det holder med fettsuging.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...