AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #1 Del Skrevet 5. mai 2020 Tittelen sier det meste. Jeg tenker på enten takeaway eller vanlig mat? Har prøvd å finne noen uten hell, men kanskje jeg har oversett noen. Anonymkode: e172e...2a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #2 Del Skrevet 5. mai 2020 retthjem.no Det er ikke den billigste butikken, og jeg vet jo ikke om de leverer der du bor. Anonymkode: aa129...99d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abc123detvardet Skrevet 5. mai 2020 #3 Del Skrevet 5. mai 2020 Relativt dyrt å drive å fakturere en pizza på 200 kr... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trøndermann38 Skrevet 5. mai 2020 #4 Del Skrevet 5. mai 2020 adams matkasse sender faktura om jeg ikke har dekning på kortet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #5 Del Skrevet 5. mai 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: retthjem.no Det er ikke den billigste butikken, og jeg vet jo ikke om de leverer der du bor. Anonymkode: aa129...99d Ser ikke ut som om at de leverer her jeg bor, dessverre Men takk for tips likevel! 31 minutter siden, abc123detvardet skrev: Relativt dyrt å drive å fakturere en pizza på 200 kr... Joa, men er sulten og blakk. 30 minutter siden, trøndermann38 skrev: adams matkasse sender faktura om jeg ikke har dekning på kortet Ser nå at man kan betale med faktura som kommer onsdagen etter levering. Kanskje jeg kan prøve det da Takk for tipset. Tar gjerne imot flere også, hvis noen vet om noe. -TS Anonymkode: e172e...2a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trøndermann38 Skrevet 5. mai 2020 #6 Del Skrevet 5. mai 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser ikke ut som om at de leverer her jeg bor, dessverre Men takk for tips likevel! Joa, men er sulten og blakk. Ser nå at man kan betale med faktura som kommer onsdagen etter levering. Kanskje jeg kan prøve det da Takk for tipset. Tar gjerne imot flere også, hvis noen vet om noe. -TS Anonymkode: e172e...2a7 Coop butikken her gjør det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #7 Del Skrevet 5. mai 2020 1 time siden, trøndermann38 skrev: Coop butikken her gjør det også Hva mente du nå? Coop sin nettbutikk her må betales med kort eller Coopay, så vidt jeg kan se? Har ingen penger på kortet 😛 -TS Anonymkode: e172e...2a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trøndermann38 Skrevet 5. mai 2020 #8 Del Skrevet 5. mai 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mente du nå? Coop sin nettbutikk her må betales med kort eller Coopay, så vidt jeg kan se? Har ingen penger på kortet 😛 -TS Anonymkode: e172e...2a7 Bruker nyby app for å bestille, så sender de faktura i posten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #9 Del Skrevet 5. mai 2020 38 minutter siden, trøndermann38 skrev: Bruker nyby app for å bestille, så sender de faktura i posten. Skjønte ikke så mye av denne appen. Er det sånn at man får noen andre til å handle for seg? -TS Anonymkode: e172e...2a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trøndermann38 Skrevet 5. mai 2020 #10 Del Skrevet 5. mai 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjønte ikke så mye av denne appen. Er det sånn at man får noen andre til å handle for seg? -TS Anonymkode: e172e...2a7 Nei, Coop ansatte finner varene, og noen frivillige kjører de rundt. Ikke sikkert din kommune/butikk har ordnet det slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå