Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har utdanning/kurs i massasje. Jeg opplever ofte at nær og mer perifer familie, venner osv maser om massasje. Feks at de har litt vondt og spør om jeg kan masere litt. Eller spør om de kan ta en time hos meg. 

For å være ærlig liker jeg det ikke. Jeg liker ikke å massere folk jeg kjenner. Jeg ser på massasje som min jobb. Er jeg på jobb så masserer jeg. Hjemme masserer jeg ikke. Føler også noen hinter om rabattert pris. 

Er jeg teit som ikke vil massere de? Hva kan jeg si for at de skal forstå?

Anonymkode: 6bf0e...e39

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at det er helt innafor å si at det blir en rolleblanding som du ikke er komfortabel med :) 

Anonymkode: d1af5...5b5

• Liker 14
Gjest Chroma
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at det er helt innafor å si at det blir en rolleblanding som du ikke er komfortabel med :) 

Anonymkode: d1af5...5b5

Enig. 

AnonymBruker
Skrevet

Helt innafor å ikke si ja til det! 

Anonymkode: 5110d...277

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

«Er fullbooket dessverre»

Anonymkode: 92996...51c

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

100% innafor, å si nei. 

Skrevet

Er hudpleier, og skjønner deg godt 😄😄

Gjest AdeleneMay
Skrevet

Du kan svare med et smil og informere om hvordan de bestiller time. Blir det surmuling kan du si at du ikke har noe å leve av hvis du skal tilby gratis eller rabattert massasje til alle som spør. Det er helt innafor!

Husker jeg hadde en bekjent som jobba med noe innen IT. Jeg sendte han melding på messenger og spurte om anbefaling til et pc-program. Fikk et temmelig surt svar tilbake ala "jeg er ferdig på jobb og lurer på hva som får folk til å tro at jeg liker jobben min så godt at jeg vil gjøre gratis jobb i fritida". Jeg ble først litt fornærma og tenkte at det var jo bare et kjapt og sikkert enkelt spørsmål å svare på for han. Men når jeg fikk tenkt meg om forstår jeg det godt. Tipper jeg ikke var den første som ville ha svar på et enkelt spørsmål. 

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AdeleneMay skrev:

Du kan svare med et smil og informere om hvordan de bestiller time. Blir det surmuling kan du si at du ikke har noe å leve av hvis du skal tilby gratis eller rabattert massasje til alle som spør. Det er helt innafor!

Husker jeg hadde en bekjent som jobba med noe innen IT. Jeg sendte han melding på messenger og spurte om anbefaling til et pc-program. Fikk et temmelig surt svar tilbake ala "jeg er ferdig på jobb og lurer på hva som får folk til å tro at jeg liker jobben min så godt at jeg vil gjøre gratis jobb i fritida". Jeg ble først litt fornærma og tenkte at det var jo bare et kjapt og sikkert enkelt spørsmål å svare på for han. Men når jeg fikk tenkt meg om forstår jeg det godt. Tipper jeg ikke var den første som ville ha svar på et enkelt spørsmål. 

Du hadde grunn til å bli fornærma. Viss det var eit enkelt spørsmål, så burde det ikkje være noko i vegen for å svare. Høyres ikkje ut som ein fyr eg ville hatt kontakt med.

Anonymkode: 42e6e...51a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

En bekjent av meg driver en butikk og hennes venner og familie ber alltid om å få varer til innkjøpspris. Jeg handler hos henne for full pris fordi jeg ønsker å støtte henne og ikke utnytte henne. En annen bekjent av meg er kunstner og han har fortalt om venner som spør om han ikke «bare» kan male noe til dem så de får gratis kunst for det er ho så overpriset ellers. Så slikt overrasker meg ikke lenger.

Anonymkode: 0f6e2...3e0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er helt fint at du ikke ønsker å blande de to rollene, men kanskje du kan anbefale en annen massør for dem?

Anonymkode: 960c5...e2c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jøss... For noen år siden var jeg med å drive en restaurant. Hadde blitt så sur dersom noen forventet rabatt. 

Dersom noen fekk rabatt, en gratis kaffe eller noe, ble de veldig glad 😊

Anonymkode: 8e2a6...c68

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jøss... For noen år siden var jeg med å drive en restaurant. Hadde blitt så sur dersom noen forventet rabatt. 

Dersom noen fekk rabatt, en gratis kaffe eller noe, ble de veldig glad 😊

Anonymkode: 8e2a6...c68

Eller at du skulle lage mat til de på fritiden 😂

Anonymkode: 9f791...a91

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber i NAV, og har blitt spurt om jeg kan behandle/fremskynde behandling av sakene til folk. Og det kan jeg selvfølgelig ikke. Det er strengt ulovlig og man mister jobben for mindre.

Anonymkode: c4b07...6c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...