AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #1 Skrevet 5. mai 2020 Jeg jobber 60% som sykepleier. Er så lei turnus. Kunne tenkt meg en helt annen jobb på siden. Da helst jobb på dagtid. Finnes det noen jobber som er mulig å kombinere? Anonymkode: 19c0b...645
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #3 Skrevet 5. mai 2020 Akkurat nå, neon_sun skrev: Kan du ikke få deg en dagjobb som sykepleier da? På sikt, kanskje. Men er ikke så mange av de. Og er ofte kombinert med hver 3 helg på post. Anonymkode: 19c0b...645
neon_sun Skrevet 5. mai 2020 #4 Skrevet 5. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: På sikt, kanskje. Men er ikke så mange av de. Og er ofte kombinert med hver 3 helg på post. Anonymkode: 19c0b...645 Nei, det er ikke så mange av de, men fullt mulig, iallefall om du åpen i forhold til felt. Endel dagjobber innen psykiatrien for eks. Jeg jobber 100% på dag som sykepleier (og hater det, men det er en annen sak 😂)
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #5 Skrevet 5. mai 2020 Deltid i ulike typer butikker, servitør som bare tar oppdrag, ringevikar i bofellesskap, og alle mulige andre små deltidsstillinger du finner. Anonymkode: dd4b5...efe
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #6 Skrevet 5. mai 2020 11 minutter siden, neon_sun skrev: Nei, det er ikke så mange av de, men fullt mulig, iallefall om du åpen i forhold til felt. Endel dagjobber innen psykiatrien for eks. Jeg jobber 100% på dag som sykepleier (og hater det, men det er en annen sak 😂) Hva jobber du med? Er åpen, men har inntrykk av at det er svært mange søkere til de få dagbøkene som finnes. Anonymkode: 19c0b...645
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #7 Skrevet 5. mai 2020 Hvor bor du da? Har selv dagjobb som sykepleier på poliklinikk. Jobber man-fre 8-15.30. Fri alle helger og røde dager. Her i området utlyses det hver måned flere dagstillinger(Oslo). Anonymkode: 9ad43...ac9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå