Gå til innhold

"Vanlig" jobb som lar seg kombinere med turnusjobb?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber 60% som sykepleier. Er så lei turnus. Kunne tenkt meg en helt annen jobb på siden. Da helst jobb på dagtid. Finnes det noen jobber som er mulig å kombinere?

Anonymkode: 19c0b...645

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke få deg en dagjobb som sykepleier da? 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, neon_sun skrev:

Kan du ikke få deg en dagjobb som sykepleier da? 

På sikt, kanskje. Men er ikke så mange av de. Og er ofte kombinert med hver 3 helg på post. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

På sikt, kanskje. Men er ikke så mange av de. Og er ofte kombinert med hver 3 helg på post. 

Nei, det er ikke så mange av de, men fullt mulig, iallefall om du åpen i forhold til felt. Endel dagjobber innen psykiatrien for eks. Jeg jobber 100% på dag som sykepleier (og hater det, men det er en annen sak 😂

AnonymBruker
Skrevet

Deltid i ulike typer butikker, servitør som bare tar oppdrag, ringevikar i bofellesskap, og alle mulige andre små deltidsstillinger du finner. 

Anonymkode: dd4b5...efe

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, neon_sun skrev:

Nei, det er ikke så mange av de, men fullt mulig, iallefall om du åpen i forhold til felt. Endel dagjobber innen psykiatrien for eks. Jeg jobber 100% på dag som sykepleier (og hater det, men det er en annen sak 😂

Hva jobber du med? Er åpen, men har inntrykk av at det er svært mange søkere til de få dagbøkene som finnes.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor bor du da? Har selv dagjobb som sykepleier på poliklinikk. Jobber man-fre 8-15.30. Fri alle helger og røde dager. Her i området utlyses det hver måned flere dagstillinger(Oslo). 

Anonymkode: 9ad43...ac9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...