AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #1 Skrevet 5. mai 2020 Lyst på et par pilotbriller, og prøvde disse i butikken. Kjøpte ikke, men tenker på de. Så på nettet, og så at det var en herremodell. Synes du disse er for maskuline for en dame? https://kroghoptikk.no/et-utvalg-av-vare-modeller/Solbriller/Tom-Ford/mod.-0681/ Anonymkode: 69e6d...93f
Pal Fungi Skrevet 5. mai 2020 #2 Skrevet 5. mai 2020 Er det virkelig verdt det å bruke flere tusen kroner på et par solbriller? 😳
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #4 Skrevet 5. mai 2020 2 timer siden, KittyNose skrev: Er det virkelig verdt det å bruke flere tusen kroner på et par solbriller? 😳 Ja, om du tror det er like bra briller til noen hundrelapper,som de du får til noen tusen,da har du bomma. Det er to ting som jeg ikke sparer på,da det er veeeldig store kvalitetsforskjeller,det er på sko og solbriller. Anonymkode: bf7c5...730 1
Pal Fungi Skrevet 5. mai 2020 #5 Skrevet 5. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, om du tror det er like bra briller til noen hundrelapper,som de du får til noen tusen,da har du bomma. Det er to ting som jeg ikke sparer på,da det er veeeldig store kvalitetsforskjeller,det er på sko og solbriller. Anonymkode: bf7c5...730 Billig har fungert for meg i alle år, men hva folk velger å bruke pengene sine på får bli opp til hver enkelt. Personlig hadde jeg aldri svidd av flere tusen på solbriller og sko.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #6 Skrevet 6. mai 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, om du tror det er like bra briller til noen hundrelapper,som de du får til noen tusen,da har du bomma. Det er to ting som jeg ikke sparer på,da det er veeeldig store kvalitetsforskjeller,det er på sko og solbriller. Anonymkode: bf7c5...730 Sko kan jeg skjønne at man noen ganger må over 1000 kr, men solbriller? Jeg må ha polaroid for å se skjær i sjøen, men ellers ser jeg ikke helt hva som er så grusomt med noen til noen hundrelapper. Jeg hadde vært for redd for å få ripe i dem eller at de ble ødelagt på annet vis når jeg legger dem fra meg. Men for å svare på spørsmålet synes jeg ikke disse var for maskuline. Anonymkode: f837b...9c6
GjestSiden2006 Skrevet 6. mai 2020 #7 Skrevet 6. mai 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Lyst på et par pilotbriller De er maskuline, selv om de er tilpasset dame. Våre barn har dette og er kult, men ikke feminine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå