Arwen Skrevet 24. juni 2005 #1 Skrevet 24. juni 2005 Har to barn som begge desverre har fått D+ i karakterboka, samme hva jeg gjør bedres den ikke. De har alt på topp og har gjort lekser når de drar på skolen. :-? Er det bugs i spillet mitt eller finnes det noe lurt jeg kan gjøre for å få opp karakterene igjen? Lurer også på hvordan jeg kan trene karisma på barn.
Gjest LG Skrevet 25. juni 2005 #2 Skrevet 25. juni 2005 De må lese mye i bøker, så ofte som mulig... tror det bør hjelpe:) Om de kan trene karisma vet jeg ikke, men det gjør sikkert andre:)
Arkana Skrevet 25. juni 2005 #3 Skrevet 25. juni 2005 Hmm, det har jeg aldri opplevd. Det finnes en jukekode hvor man f.eks. kan øke alle behovene, gi simmene fullt opp av alle skills osv, men jeg tror ikke den fungere på karakterene. Du kan alltids prøve. Juksekoden må brukes når du er i byen, bruker du den i huset må du lagre, gå til byen og så tilbake til huset igjen. I jukseboksen skriver du "boolprop testingcheatsenabled true". Nå kan du holde ned ctrl og med musepekeren f.eks. trykke på "skalaene" for simmens behov, og øke/senke dem som du vil, du kan gi dem alle skills de trenger osv.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 25. juni 2005 #4 Skrevet 25. juni 2005 Er du sikker på at de ikke har slengt skolebøker fra seg utenfor huset? Det har jeg nemlig hatt et problem med. Har gjort ferdig alle leksebøkene som jeg så lå inne i huset, men så lå det en rekke bøker utenfor huset som jeg ikke oppdaget.
Mrs. B Skrevet 25. juni 2005 #5 Skrevet 25. juni 2005 Enig med *Snart medlem*. Følg godt med når barna kommer hjem fra skolen. Gjerne legger de fra seg bøkene ute på plenen eller fortauet.
Arwen Skrevet 25. juni 2005 Forfatter #6 Skrevet 25. juni 2005 Neida, jeg trente de opp på fullt på alle kunnskapskategoriene og gjorde leksene hver dag, så hadde ikke glemt noen bøker, men fant ut hva det var. Jeg hadde satt på aging off og da fikk de ikke forbedret karakterene, så fr jeg slo aging on gikk det fint.
Gjest SSS Skrevet 25. juni 2005 #7 Skrevet 25. juni 2005 Når de er småbarn trener du karisma med "harehodet". En slags trekkoppgreie som de "snakker" med. De kan også trene opp karisma når de blir større barn på talestolen og golfbanen tror jeg (ekstrapremiene/karrierepremiene).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå