AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #1 Skrevet 5. mai 2020 Jeg kan virkelig ikke skjønne hvis denne saken ikke kan ramme mor og se bort i fra barnets vandte hverdag.... Hvis ikke retten kan se at det er stor mulighet for at barnet kan få fred i situasjonen med å endre hovedansvar. Min samboer skal i retten etter å ha fått papirer fra BV hvor det står tydelig at barnet fremstår lite troverdig og instruert om påstått vold fra far. Dette er bare toppen av isfjellet og de har vært mot retten tidligere hvor far ikke vant frem med sine bekymringer da han valgte å inngå forlik i håp om at mor kunne innse alvoret, og for å vise at det handlet om barnet. Ikke å få mulighet til gjøre mest mulig skade ved å kjøre rettsak. Og fordi det er vanskelig å vinne frem med sin løsning kun fordi en er far. At påstand om vold kom en tid etter ikke litt overraskende. Far måtte selv melde til BV grunnet samværsnekt som følgte med beskyldningene. Mor meldte aldri om volden. Dr. Phil hadde flyttet barnet på dagen allerede sist runde, men Amerika og Norge er jo helt foskjellige der. Og godt er det også, men her burde Amerika style kicket inn. At i det minste frykten om å kunne miste barnet sitt skjerpet mødrer slik at barna ikke blir skadelidende grunnet alt for mye rom til å sabotere her til lands, uten at den andre foreldren klarer å stoppe det. Jeg er sjokkert over systemet. Folk maser om dyrevern... Det burde blitt startet ett del hjem vern i samme slengen. BV og FVK er ikke nok for barna som sliter i konflikt. Anonymkode: 991a7...0ce
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #2 Skrevet 5. mai 2020 Du uttrykker seg veldig uklart. Men nei, det er ikke vanskeligere for far å vinne. Anonymkode: b15d2...1c7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå