AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #1 Skrevet 5. mai 2020 Dere som har tatt en konisering, hvor lenge ventet dere/måtte dere vente? Brukte dere kondom i starten? Etter biosien fikk jeg beskjed om å vente til det hadde sluttet å blø, gjelder det samme ved konisering? Anonymkode: cb12a...4b2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #2 Skrevet 5. mai 2020 Konisering er det minst 6 uker, i tillegg skal blødningen ha sluttet Anonymkode: ff43a...0c9
FluffyChix Skrevet 5. mai 2020 #3 Skrevet 5. mai 2020 Hadde min 30.mars, og hadde da sex første gang forrige onsdag. Da hadde jeg ikke blødd siden fredagen før, og det gikk overraskende bra. Fikk beskjed om å bruke kondom iallefall de første 6 ukene etter det sluttet å blø. Gynekologen sa at ingen sex de første 10 dagene, men da blødde jeg. Jeg blødde ingenting fra dagen til konisering til torsdag uka etterpå. Så spottet jeg litt den neste uka, og fikk mensen etter det. Når mensen slutta så blødde jeg ikke mer. I dag kom patologirapporten og visste at de fikk vekk celleforandringene
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #4 Skrevet 5. mai 2020 2 timer siden, FluffyChix skrev: Hadde min 30.mars, og hadde da sex første gang forrige onsdag. Da hadde jeg ikke blødd siden fredagen før, og det gikk overraskende bra. Fikk beskjed om å bruke kondom iallefall de første 6 ukene etter det sluttet å blø. Gynekologen sa at ingen sex de første 10 dagene, men da blødde jeg. Jeg blødde ingenting fra dagen til konisering til torsdag uka etterpå. Så spottet jeg litt den neste uka, og fikk mensen etter det. Når mensen slutta så blødde jeg ikke mer. I dag kom patologirapporten og visste at de fikk vekk celleforandringene Takk for svar! Leser litt rundt at noen anbefaler sølibat i 4-6 uker, selv om de ikke lenger blør, og det har stresset meg litt. Å vente til blødningen gir seg og så bruke kondom høres ut som en god ide. Kan jeg spørre, fikk du blødninger under sex? Føles ting annerledes? Kan det liksom gro igjen der nede? Anonymkode: cb12a...4b2
FluffyChix Skrevet 5. mai 2020 #5 Skrevet 5. mai 2020 Det føltes bra, kjente mye mer nå, og disse "smertene" jeg har kjent, spesielt i enkelte posisjoner var helt borte. Ingen blødninger etterpå. Er lenge siden jeg har hatt sex uten minst litt rosa på papiret etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå