Gjest gjesta Skrevet 1. juli 2005 #101 Del Skrevet 1. juli 2005 Kakemonster Uff ja Gruer meg til å flytte alle tingene... Men vi får litt hjelp heldigvis :-D Det er foran nesen din ja.. Der det står : nå er det Vi gifter oss april neste år. Hvordan er leiligheten din da? Stor? Gleder meg sånn til å endelig få etasjer! Det vil føles mer som et hjem tror jeg. Var heldig med den leiligheten ja... Idag etter jobb skal vi møte huseier tror jeg. Blir nok en liten fest senere.. Gleder meg til å sove leeeeeenge imorgen!!! Imorgen drar vi nok til byen på dagen, og så skal vi i fest om kvelden. Håper veret er fint, så vi kan sitte uti hagen hos de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 1. juli 2005 #102 Del Skrevet 1. juli 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. juli 2005 #103 Del Skrevet 1. juli 2005 lillelou Tar gjerne en karamell! Nå har jeg bestillt gratis bryllups-hjemmeside. Ellers hatt mye å gjøre på jobb. Gleder meg til kl. 16, for da er det HEEEELG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 1. juli 2005 #104 Del Skrevet 1. juli 2005 Fru "svidd" er innom og ønsker GOD HELG!!! (skal du finne på noe gøy i helga då?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 1. juli 2005 #105 Del Skrevet 1. juli 2005 HELG Håper du får det kjempe koselig, du og typen Det er jo litt godt å kysse da Vi drar ikke til Kristiansand i sommer, må vente til jeg begynner å tjene penger tror jeg Ha det fint og flott og godt og best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 1. juli 2005 #106 Del Skrevet 1. juli 2005 Hei dark angel Gikk møtet greit i dag? Ønsler deg en god helg. Du får ta deg til til litt annet enn å pakke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
englefjes Skrevet 1. juli 2005 #107 Del Skrevet 1. juli 2005 God helg! Skal si ting skjer her. Flytter dere plutselig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 1. juli 2005 #108 Del Skrevet 1. juli 2005 God helg! Kos deg i helgen da. Håper dere får fint vær.Her er det helt fantastisk. Det har vært over 20 grader hele dagen. Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 2. juli 2005 #109 Del Skrevet 2. juli 2005 Hei vennen! Litt hektisk her hos meg om dagen så det er ikke mye tid til KG. Nå reiser vi jo på mandag! Håper du har det bra og at flyttingen går stråååålende! Stor klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. juli 2005 #110 Del Skrevet 2. juli 2005 chrizzy Hvordan går det? :-D Ja, de penga de penga.. aldri nok... Gjort noe gøy i helga? Vi tok noen øl igår, men dro ikke på byen. Sambo styrte på med nye Plasma - ja vi kjøpte igår!! & surrond anlegget. Jeg nøøøt tv'en. Mrs. Potter Var ganske varmt her igår, men endel overskya. Nå skinner sola! Tenkte oss til byen på dagen. Men nå har Live Aid begynnt på tv'n, så vi ser nok heller det & lager middag. Har nettopp tatt en hvil.. Skal vekke typen nå. englefjes Vi skal flytte ja!! Banken må få ordna alt med lånet mandag, tirsdag.. Så håååper jeg vi kan flytte inn kanskje onsdagen :-D Charmina God tur!! Håper dere alle får sove godt i ferien! ¤Escada¤ Fint vær forstår jeg? Deilig at sommeren er her, endelig!! Vi skal til et vennpar ikveld, og ut på byen :-D Blir nok fest i hagen deres, digg! Hva med deg? Skal du ut? Bettie ja, vi møtte de i formiddag. Skrev under noen papirer, så nå er det meste iorden. Håper banken fikser alt med lånet, kjapt! :-D Har du en fin helg? Vi har pakket endel idag. Etterhvert blir det middag & fest med gode venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. juli 2005 #111 Del Skrevet 3. juli 2005 Så Live 8 igår, og håpte å se The Cure før vi gikk. Men regner med det kommer reprise , så vi kan se resten en annen dag. Dro på fest, og endte på nattklubb der de spillte live musikk. Reeeedusert idag.. Skal ned til byen litt senere tenkte vi, kikke litt siste dagen volleyfesten er. Ellers blir det vel film og avslapping senere.. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 3. juli 2005 #112 Del Skrevet 3. juli 2005 Gjør'ke no' om man er litt redusert på en søndag. Det er jo fridag - og sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 3. juli 2005 #113 Del Skrevet 3. juli 2005 Hvordan er formen i dag da? Så gøy at alle papirerer er i orden! Og så artig med plasma-tv... Stiiilig!!!!!! Kos deg med pakkingen, ikke lenge til dere er på plass i nytt hjem jo!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 4. juli 2005 #114 Del Skrevet 4. juli 2005 Ønsker deg en fantastisk fin sommer vennen Klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. juli 2005 #115 Del Skrevet 4. juli 2005 Bettie Det var skjønnt å slappe av igår kveld Vi dro til byen å spiste. Så dro vi hjem å så to filmer. Du da? Lille My Formen er myye bedre idag enn den var igår Litt trøtt men.. Ja, det er noe helt annet å se filmer nå, både med bilde og lyden. :-D Sambo ringer banken idag, så får vi se hvor langt de har kommet. Har du fått skoene nå? Charmina HA EN SUUUPER SOMMER & KOS DEG PÅ FERIE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. juli 2005 #116 Del Skrevet 4. juli 2005 Sambo snakket med banken istad. De har nok alt klart til imorgen ettermiddag, så vi kan sikkert flytte inn da!! Får en liten sum itillegg.. Gleeeder meg til å male. Og sette ut planter på den store verandaen, skal bli så fiint gleeeder meg sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. juli 2005 #117 Del Skrevet 4. juli 2005 Lokalet Kirken utvendig Kirken innvendig En lignende bukett som denne vil jeg ha Bord dekorasjon? Bord dekorasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. juli 2005 #118 Del Skrevet 5. juli 2005 Igår, etter jobb kom vi begge i flyttemodus. Pakket hele kvelden. Krysser fingrene for at vi kan flytte i ettermiddag. Håper banken har alt klart til da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. juli 2005 #119 Del Skrevet 5. juli 2005 Begynner bli sulten.. Jeg er ganske fjeeern på jobb.. Ser på nettsider, det jeg ønsker meg til bryllupet. EVA serien har mye stilig! Ser sånn fram til å male & fikse i nye huset. Og ikke minst, ha masse kult servise & ting. Ååå, håper denne dagen går fort!! Jeg viil flytte idag!! :-D :danse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. juli 2005 #120 Del Skrevet 5. juli 2005 Helv.. Faen.. :evil: Får nok ikke flytta før mandag. Banken trenger 74286578 år.... Lurer på hva de egentlig gjør på jobb?! Sløver? Uff.. Jaja, blir nok en tur på IKEA denne uka vertfall. Ellers en kjip uke i den gamle, kjedelige leiligheten.. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg