Gjest gjesta Skrevet 28. juni 2005 #61 Skrevet 28. juni 2005 Gifteklar Oktavia? Hvor lenge dere har vert sammen? Snakket om det? :-D Eeeelsker Ian Stuart sine kjoler... :hjerte:
Gjest gjesta Skrevet 28. juni 2005 #62 Skrevet 28. juni 2005 Har sendt mail til salongen om de hadde ledig time etter jobb, om noen uker.. Da skal jeg prøve masse Ian Stuart kjoler! Blant annet denne hvis de har den inne..: http://www.ianstuart-bride.com/4.straw_pimlico.html Skal ringe pappa senere... Håper han gir grønt lys ang lokale..
Gjest lillelou Skrevet 28. juni 2005 #63 Skrevet 28. juni 2005 Lækker kjole, darkie! Lykke til med prøvingen-satser på at pappa'n din sier ja :-) Håper du har en fin dag, vennen
Gjest gjesta Skrevet 28. juni 2005 #64 Skrevet 28. juni 2005 lillelou Ja, jeg håper han sier ja! ... Har en fin dag, for nå er jeg snart på vei hjem Jeg skal kanskje møte venninnene hos ei venninne ikveld. Ta noen øl og prate, blir kos. Er litt varmere ute, sola skinner for fullt. :-D Har du planer ikveld? Her er det beach volley i byen, varer til over helgen.
Gjest lillelou Skrevet 28. juni 2005 #65 Skrevet 28. juni 2005 Er litt småforkjølt og ekkel, så jeg gidder ikke annet enn å være hjemme :oops: .Og så regner det bøtte på bøtte her, gjett hvem som IKKE skal sitte ute og drikke øl...*selvmedlidende*. MEN: I morgen er det visst noe som heter SOL som kommer hit, er litt engstelig, og avventer situasjonen. Kos deg med venninnene dine! :-)
solisol Skrevet 28. juni 2005 #66 Skrevet 28. juni 2005 Hei vennen Må kose deg masse i kveld Eg blir bare sittende hjemme å glo på tv. Må jo se frustrerte fruer Kristian ligger på soverommet med bøtte å spyr stakkar. Så jeg blir all alone i kveld, men herligt det og.
Gjest gjesta Skrevet 28. juni 2005 #67 Skrevet 28. juni 2005 Top 500 Wedding Sites http://www.top500weddingsites.com/top500/list.php Hei solisol! Nå skal jeg hjem fra jobb Skriver til deg litt senere
Gjest gjesta Skrevet 28. juni 2005 #68 Skrevet 28. juni 2005 lillelou God bedring! Ja, sola kommer nok imorgen. Og til helga skal jeg sørge for at du skal få kost deg med øl ute solisol Så var jeg hjemme. Deilig å slippe å ta buss eller noe.. Uff da, stakkar Kristian.. God bedring! :blomst_opp: Frustrerte Fruer ja, går nok glipp av det. Regner med jentene skal møtes ikveld. Tar nok noen øl, bare noen få koseøl siden det er jobb imorgen. Kose deg hjemme & pleie mannen
Gjest lillelou Skrevet 28. juni 2005 #69 Skrevet 28. juni 2005 Sniiille dark angel .Da gleeeder jeg meg til helga!
Gjest Oktavia Skrevet 28. juni 2005 #70 Skrevet 28. juni 2005 Gifteklar Oktavia? Hvor lenge dere har vert sammen? Snakket om det? :-D Gifteklar?ja... Har vært sammen i 5 år Snakket?både ja og nei (les i dagboka mi, så kanskje du blir klokere )
Gjest gjesta Skrevet 28. juni 2005 #71 Skrevet 28. juni 2005 lillelou Jaaa! Glede deg masse!! Oktavia De er litt trege de guttene av og til Det kommer tilslutt skal du se Nå har jeg bestillt time hos brudesalongen (midten av juli)!! 1 1/2 time til disposisjon :-D Gleder meg til å prøve masse Ian Stuart..
Gjest Oktavia Skrevet 28. juni 2005 #72 Skrevet 28. juni 2005 Oktavia De er litt trege de guttene av og til Det kommer tilslutt skal du se Ja, det kommer nok etter hvert. Og jeg er tålmodig, så det skal nok gå bra å vente
Gjest gjesta Skrevet 29. juni 2005 #74 Skrevet 29. juni 2005 #Spidergirl# Har du en fin dag? Igår var jeg hos ei venninne. Tok noen øl med vennegjengen. :-D Gøy å catche up siden sist. Litt sliten idag ja, sov lite inatt..
Gjest gjesta Skrevet 29. juni 2005 #75 Skrevet 29. juni 2005 Argh... Trege skattepenger! :-x Idag eller imorgen skal jeg få ringt pappa om han går med på lokalet.......... Det måå gå bra..
Isola Skrevet 29. juni 2005 #76 Skrevet 29. juni 2005 Så gøy at du har bestilt time til kjoleprøving!!! Det blir spennende det! Håper du finner drømmekjolen! Håper det ordner seg med pappaen din! Ha en flott dag! :blomst_opp:
Gjest gjesta Skrevet 29. juni 2005 #77 Skrevet 29. juni 2005 Lille My Ja jeg gleder meg!!! Håper de har masse fint inne. :-D De hadde visst ikke alle Ian Stuart kjolene.. Ja, regner med det ordner seg ang lokalet. Men kan jo aldri vite heeelt sikkert.. Hvordan går det? Fått flere pakker i det siste?? Ja, forresten! Jeg har ikke mottatt strømpebåndet.. Og de svarer ikke på mail... Merkelige greier.. Ha en suuuper onsdag! Åh, det skal bli deilig å slappe av etter jobb!
Isola Skrevet 29. juni 2005 #78 Skrevet 29. juni 2005 Blir nok supergøy med kjoleprøving! Skjønner godt du gleder deg! :D Her er alt bare bra, sitter på jobb jeg... :oops: Fikk jo to tiaraer i posten på mandag (ikke så lett å bestemme seg...), men venter fortsatt på sko. Kom ikke i dag heller.. Så rart du ikke har mottatt strømpebåndet! Du får ringe de og høre om de har sendt det, sånn at du kan spore pakken. Dårlig at de ikke svarer på mail! I dag skal jeg til "blomsterdama" og bestemme brudebukett.. Gleder meg! Ha en flott onsdag du også!
Gjest gjesta Skrevet 29. juni 2005 #79 Skrevet 29. juni 2005 Brudekjoler jeg skal prøve, om de har i salongen :-D Dany pour Alain – Diamant, Celeste Ian Stuart – Madonna, Truffle, Pimlico, St. Tropez Sincerity Bridal - Style: 3096, 3084, 3078, 3073, 3030, 3022, 2958 San Patrick – Colina, Coral Amanda Wyatt – Bernice Ronald Joyce – 50714 Pronovias – Bibiana, Tango Maggie Sottero – Ella, Bella, Farbiana, Demetria, Tatianne
Gjest gjesta Skrevet 29. juni 2005 #80 Skrevet 29. juni 2005 Lille My Spennende! Brudebuketten ja :-D Må vise et bilde av hvilken du velger Uff, ja, bør kanskje ringe de.. Romantica tror jeg de het. Kanskje de er useriøse... Nå har vi fått is på jobb!! NAM NAM..! Nei, nå må jeg jobbe... :oops: Kos deg!
Anbefalte innlegg