AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #1 Skrevet 5. mai 2020 Jeg er en mann i slutten av 30 årene som begynner å bli skallet. Første håravfallet startet da jeg var i begynnelsen av 20-årene, og jeg blir bare tynnere og tynnere i hyssingen. Vurderer derfor å skinne meg, jeg synes det ser bedre ut enn å ha en skallet sirkel midt oppe på hodet. I tillegg har jeg en ekstremt tørr hodebunn og innbiller meg at den hadde blitt bedre om jeg hadde skinnet meg og kunne smurt den. Men kona mi vil ikke at jeg skal skinne meg, har gjort det et par ganger før, og hun mener at jeg ser dum ut uten hår. Når jeg argumenterer med at jeg kommer til å miste mesteparten uansett, så mener hun at jeg bare må vente og beholde det håret jeg har så lenge som mulig. Hva tenker dere damer? Hva er finest på en mann? Måne eller skallet? En annen sak jeg lurer på er hvorfor man ikke mister alt håret på hodet når man blir skallet. Det er jo alltid en krans rundt hodet som aldri blir borte meg mindre man fjerner den selv. Min får har vært skallet i 25 år, men kransen er fortsatt det. Hvorfor mister man ikke håret på siden av hodet? Anonymkode: 25cb2...c56
The Kitten Skrevet 5. mai 2020 #2 Skrevet 5. mai 2020 Det er ditt hår, så jeg syns du skal gjøre som du vil. Bestemmer du hvordan hun skal ha sitt hår?
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #3 Skrevet 5. mai 2020 Det handler mest om vane, hva vi synes noen ser bra eller rar ut med. Jeg er veldig for at folk skal gjøre det de føler seg komfortable med. Anonymkode: cdc8b...99f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå