AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #1 Skrevet 5. mai 2020 Har sex med kona flere ganger i uken, men jeg vil bare ha mer. Klarer ikke å få nok. Tenker på sex heile tida, 24/7. Kona sier det ikke er normalt. Skulle tro det var noe galt med meg. Anonymkode: 7ce9e...47e
Gjest Anonym Bruker Skrevet 5. mai 2020 #2 Skrevet 5. mai 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har sex med kona flere ganger i uken, men jeg vil bare ha mer. Klarer ikke å få nok. Tenker på sex heile tida, 24/7. Kona sier det ikke er normalt. Skulle tro det var noe galt med meg. Anonymkode: 7ce9e...47e Kronisk sexbehov diagnoseres som ein slags sykdom 😂
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #3 Skrevet 5. mai 2020 Angst? Sexavhengig? Hør med legen. Anonymkode: 62f25...fd5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #4 Skrevet 7. mai 2020 Hvis man tenker mye på sex, og samtidig tenker at man IKKE skal tenke på det — da blir en mer fiksert. Om du fantaserer om å gjøre noe dere ikke har gjort, snakk med henne om det. Vil hun ikke så vil hun ikke. Det er mange som har sex flere ganger daglig, uten at det er noe unormalt ved det. Kanskje det er det du trenger. Kan legge til at jeg er dame, og tenker på sex mange ganger daglig. Har samboer, men har ikke sex hver uke. Anonymkode: e07cb...d11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå