Mathias Skrevet 13. september 2002 #1 Skrevet 13. september 2002 Å vær emann har sine fordeler og ulemper, som dere kan se her: http://www.humor911.com/innslagID.asp?innslagID=600
waco Skrevet 13. september 2002 #2 Skrevet 13. september 2002 Haha, den var kul. Ingen tvil om hvilket kjønn som er best nå! En helt grei fremstilling uten partiskhet eller usakelighet. Dette var jo bare reine og skjær faktaer. W Glad jeg er mann....
Gjest Janna Skrevet 13. september 2002 #4 Skrevet 13. september 2002 Å bruke datamaskin stempler deg som nerd sto det. Jeg synes menn som kan å bruke data er barske jeg! (Kommer jo helt ann på utseende da, pingle eller normal) Ellers så er dette en fremstilling skrevet av menn, såklart de ser det som en ulempe f.eks å bruke lang tid på badet! Vi jenter liker det nemlig
Tusenfryd Skrevet 13. september 2002 #5 Skrevet 13. september 2002 Vis meg den mannen som virkelig kan noe om stridsvogner...
xeyes Skrevet 13. september 2002 #6 Skrevet 13. september 2002 Min kan noe om de, tusenfryd Mye sant her ja hehe -x
Mathias Skrevet 13. september 2002 Forfatter #7 Skrevet 13. september 2002 Menn veit stort sett at det hva det er og hva den brukes til, mens kvinner tror det er et annet ord for svigermor eller noe.. hehe
Labella Skrevet 13. september 2002 #8 Skrevet 13. september 2002 Dine venner setter deg aldri fast med uttrykket "ser du noe nytt med meg i dag?" Heldiggriser!
Tusenfryd Skrevet 13. september 2002 #9 Skrevet 13. september 2002 Njaaa... altså min svigermor er en stridsvogn... men jeg vet da i hvert fall hva en Leopard er - og det vet ikke min mann. Om jeg kan noe om dem - vel, det skal jeg ikke skryte på meg... men at menn flest vet? Nope. Men jeg skal egentlig ikke kverulere på en vakker solskinnsfredag - det var mye sant der - jada - og solen den nytes fra nå Ha en fin helg, da dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå