lilleugla Skrevet 5. mai 2020 #1 Skrevet 5. mai 2020 Jeg lurer på om noen har forslag til jobber som ikke er på et kontor? Er mest kontorjobb jeg har erfaring med, men pga helsa (nakke/rygg mm.) må jeg finne på noe nytt, og er åpen for ideer! Ulempen er at jeg er ømfintlig for mye støy og slikt, og derfor er jeg litt i manko på ideer. Ser ikke for meg at en bhg er plassen for meg, for å si det slik :)
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #2 Skrevet 10. mai 2020 På 5.5.2020 den 15.07, lilleugla skrev: Jeg lurer på om noen har forslag til jobber som ikke er på et kontor? Er mest kontorjobb jeg har erfaring med, men pga helsa (nakke/rygg mm.) må jeg finne på noe nytt, og er åpen for ideer! Ulempen er at jeg er ømfintlig for mye støy og slikt, og derfor er jeg litt i manko på ideer. Ser ikke for meg at en bhg er plassen for meg, for å si det slik Tenker du å eventuelt ta ny utdanning? Jeg lurer på det motsatte🙈 Jobber med mennesker men vil ha en kontorjobb. Vurderer å studere på nytt , men er veldig usikker på hva... Anonymkode: 74fed...7d2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #3 Skrevet 10. mai 2020 Gymlærer, kanskje? Eller fysioterapeut. Anonymkode: a5ef2...d8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå