Gå til innhold

Tenker leger på anatomi eller relatert til sin praksis når de har sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er bare noe jeg lurer på, om yrket og det de vet om kropp gjør at dem blir mindre turned on?

Har datet og er gift med sykepleier, dem har neppe en turn of pågrunn av yrket. Men husker jeg jobba på sykehjem for mange år siden og det påvirket sex livet litt. Pluss at jeg har jobbet i omsorgsbolig noe som også påvirket sex litt i grann.

Anonymkode: dda83...fb9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får spørre hun du er gift med om tenner på å vite hva penis heter på latin.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Men husker jeg jobba på sykehjem for mange år siden og det påvirket sex livet litt. Pluss at jeg har jobbet i omsorgsbolig noe som også påvirket sex litt i grann.

Hvordan kan dette påvirke sexlivet?

Anonymkode: 11cdb...36e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nye i yrket kan vel bli litt miljøskada,  men det går nok over med erfaring. 

Anonymkode: e2663...59d

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan dette påvirke sexlivet?

Anonymkode: 11cdb...36e

Lurte jeg også på. Så så jeg det påvirket sex litt i grann. Da begynte jeg å lure på hvor er "grann" og hvorfor sexlivet ble påvirket der?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sex er sex uansett om du er lege eller søppelkjører.

Anonymkode: 09849...dc0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fikk bilder av den svenske serien «Gynekologen i Askim» i hodet nå. Han var så lei av kvinnelige skræv i alle aldre og fasonger at han ville prøve å bli homofil i stedet...

Anonymkode: a99d9...cac

AnonymBruker
Skrevet

Som helsepersonell selv kan jeg si at jobben ikke påvirker sexlivet mitt. Vi er mennesker som alle andre. 

Anonymkode: 7227d...acd

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Mennesker er forskjellige, tro det eller ei. Jeg har datet et par mannlige leger, og begge innrømmet at de kunne bli hard dersom de hadde å gjøre med ei fin, kvinnelig pasient. Uten at de agerte på det, selvsagt. Kjenner også fysioterapeuter og kiropraktorer som sier det samme; en veldreid kvinnekropp kan gjøre dem litt...kåte. Men så er man jo selvsagt profesjonell, og holder maska. 

Anonymkode: 1a5ae...5ca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Datet en kvinnelig lege som jeg traff på Tinder. Vi begynte fort å sende bilder til hverandre før vi møttes. Hun syns jeg hadde så fin kropp, så hun begynte fort å sende bilder med mindre og mindre klær tilbake, og til slutt hadde ikke noen av oss klær på. Hun ble veldig tent av anatomien min sa hun, og sa at jeg hadde en veldig fin penis, og hun hadde sett mange sa hun. 

Anonymkode: 96bc0...a02

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke helsepersonell, men har jobbet innen helse før. Eneste det gjorde med meg var å gi et enda mer avslappet forhold til kropp og nakenhet. Bare fint. 

Anonymkode: 456f0...73d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helsepersonell og jeg kan skjønne at folk lurer. Men når jeg er på jobb så er kropp bare kropp. Settingen er jo ikke seksuell overhodet. Jeg tenker på faglige ting som hygieniske prinsipper, infeksjonstegn, brukerens verdighet og komfort, osv. Om det er kuk, rumpe eller tommeltott jeg steller med er et fett for meg. De jeg jobber med har gjerne også litt annen anatomi enn normalbefolkningen, så det er også noe jeg retter oppmerksomheten mot, da de kan ha plager relatert til dette.

Blir jeg mindre tent av å se nakne menn utenom jobb siden jeg ser så mange når jeg er jobb? Nei, overhodet ikke. Det er noe helt annet.

Anonymkode: 51c11...761

AnonymBruker
Skrevet

Leger påvirkes ikke av pasienters nakenhet. Jobb er jobb.

Men legers anatomiske kyndighet gjør dem til fantastiske elskere.

Anonymkode: 6bde3...169

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...